•attack on titan one-shot•

4.7K 81 41
                                    






ARMIN ARLERT


•Seni doldururken bu iki yöntemden birini seçecektir: kaba ve sahiplenici ya da genellikle olduğu gibi yumuşak ve tatlı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





•Seni doldururken bu iki yöntemden birini seçecektir: kaba ve sahiplenici ya da genellikle olduğu gibi yumuşak ve tatlı. Gerçekten de onun içindeki bu derin ilkel ihtiyacı tetikleyen şeyin ne olduğuna bağlıdır.

•Kıskançlık, Armin'in daha sert tarafını tetikler. Çok sık kıskanma eğiliminde değildir, hem kıskanç biri değildir hem de sana tüm kalbiyle güvenir. Kıskançlığı asla sana olan güvensizliği yüzünden olmayacaktır.

•Ancak insanlar sana karşı biraz fazla samimi davrandığında, Armin birbirinize ait olduğunuzu herkese kanıtlama ihtiyacını bastırmakta zorlanıyor. Sen onunsun, o da senin. Ve bu gerçeğin farkında olmayan herkesin bir an önce gerçekle yüzleşmesi gerekiyor.

•Kıskanç hissettiğinde, bu adam bir kolunu beline doluyor ve seni yanına çekiyor. Sınırlarına saygı duyuyor ve sınırları zorlamak istemiyor, bu yüzden fazla küstah davranmayacak.

•Ancak, bununla birlikte, Armin açıkça sadece çiftlerin yaptığı birkaç şey yapacaktır - yanağından öpmek, kolunu sana dolamak, sana "sevgilim" demek ve net bir mesaj gönderen diğer ince hareketler.

•Şimdi, Armin kıskançlığını herkesin önünde oldukça uysal bir şekilde gösterecek olsa da, siz ikiniz ortak evinize girer girmez kendini kontrol etmekte zorlanır.

•Kapı tamamen kapanmadan önce seni ön kapıya doğru ittiğinde çok şaşırma. Durum üzerinde tam kontrol sahibi olur - seni öperken çeneni elinde tutması, dilini ağzının içine itmesi, dudaklarını ısırması, boştaki eliyle bileklerini tutması - tek istediği bunlardı. İkiniz de ilişkinizdeki gücü eşit olarak paylaştığınızı bilseniz de onun senin üstünde bir tür kontrolü var.

•Seni düzgün bir şekilde becermek için en yakın yüzeye eğecek, bunun için bir yatağa ihtiyacı yok. Seni hissetmek için eteğini kalçalarının etrafında yukarı kaldıracak veya pantolonunu dizlerinin altına çekecektir.

•Muhtemelen külodunu çıkarmaya bile zahmet etmez, kadınlığından uzak tutmak için bir kenara iter. Ya da kendini daha vahşi hissediyorsa, onları senden koparır ve cebine tıkar. Evet, o külodu bir daha görmeyi bekleme.

•Kesinlikle alıştığın tatlı Armin değil. Gecenin geri kalanında sana tekrar sevgilim demesini bekleme. Onun bebeği... onun tatlı kadını...

•"Sen benimsin, değil mi?" Ne kadar zevk içinde kaybolduğunu bildiği için cevaplayamayacağın küçük sorular sorar.

•Kendini beğenmiş küçük bir pisliğe dönüşüyor.

•"Sana bu kadar iyi hissettirebilecek tek kişi benim. Başka kimse seni böyle boşaltamaz."

•Morluklar, ısırık izleri ve kızarıklıklar bırakır. Bu adam kendisinin olanı talep ediyor ve bölgesini işaretleyecek. Ve lütfen, tanrı aşkına, ona da aşk ısırıkları bırakın. Sevginizi koruma ihtiyacına karşılık verirsen, parlayacaktır.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin