•hunter x hunter one-shot•

3K 76 78
                                    





CHROLLO LUCILFER


CHROLLO LUCILFER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





SFW

•Rahat sessizlikler onun sevgi dilidir.

•Okurken başını kucağına koymandan hoşlanır.

•Bazen kitaplarıyla çok fazla vakit geçirir, bu yüzden onu evin dışında seninle vakit geçirmesi için zorlaman gerekir.

•Gerçekten seninle vakit geçirmek için evde kalmayı tercih ediyor ama aynı zamanda seni lüks bir restorana götürmekten ve sana bir ton para harcamaktan da hoşlanıyor.

•Sana gözlerini dikip saatlerce bakabilir. Utanma ve gergin olma o sadece sana hayran.

•Senin için yemek yapmayı seviyor ve bunu yaparken şarkılar mırıldanıyor.

•Sen tezgahta oturup onu izlerken o yemek hazırlıyor. Bu günlük bir rutin haline gelmiştir.

•Chrollo gerçekten telefonuyla ilgilenmiyor, bu yüzden ona mesaj atmak, onun bir saat sonra yanıt vermesi veya hiç yanıt vermemesi anlamına geliyor.

•Mesajını okuyan ve sana cevap vermek için seni arayan tiptir.

•Birlikte cilt bakımı yapmayı çok seviyor, bazen samimi bulduğu için onun yerine senin yapmana izin veriyordu.

•Sakalını tıraş etmene ve saçını yapmana bile izin veriyor

•En az yaptığı şey elini tutmak ve en çok yaptığı şey, sana rehberlik etmesi için elini beline koymaktır.

•Bu adam tam anlamıyla bir göt adamı. Kalçalarına bayılıyor.

•Arabanın yolcu tarafında oturduğunda onu kesinlikle kalçalarına bakarken yakalayacaksın.

•Ellerini ve kollarını öpmeyi seviyor. Parmak boğumlarından omzuna kadar öpmek onun için çok romantik!

•Çeşitli ilgi alanların hakkında konuştuğunda bunu çekici buluyor. Her zaman tatlı saçmalıklarını dinlemek isteyecektir.

•Onun için aynısını yapmanı da seviyor. En sevdiği kitap veya sanat eseri hakkında konuşmasını dinlemen çok tatlı.


NSFW

•Bu adam kesinlikle sana hizmet edecek bir dom.

•Chrollo'nun cinsel dürtüsü yüksek değil ama sen seks yapma havasındaysan o da öyle.

•Klasik olmasına rağmen favori pozisyonu misyonerdir.

•Sadece senin güzel yüzüne bakmayı ve tüm tepkilerini izlemeyi seviyor.

•Yatakta yüksek seslidir. Çok sayıda inleme, sızlanma ve nefes nefese kalma yatak odanızın duvarlarında yankılanıyor.

•Senin saçını tutup çekmeyi seviyor.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin