Slap - Spit - Kiss (Tokatla - Tükür - Öp)W/Roronoa Zoro, Nico Robin, Nami, Monkey D. Luffy, Vinsmoke Sanji, Boa Hancock
RORONOA ZORO
•Slapper
Zoro aceleye getirilmekten hoşlanmaz. Buna seninle ilgilendiği zamanlar da dahildir. Eğer ona güvenir ve kendi hızında ilerlemesine izin verirsen, o sana cennetin gerçekten yeryüzünde bulunabileceğini gösterir.
Ne yazık ki sen sabırsız bir insansın.
Zoro'nun dilinin yeterince hızlı bir şekilde deliğini sikmediğini anladığında Zoro'nun kafasını kendine bastırmaya çalışmak gibi kötü bir alışkanlığın vardı.
Zoro klitorisine doğru hırladığı anda başının belada olduğunu biliyordun.
Zoro'nun yüzü amından uzaklaştığında çıkan hoşnutsuzluk sızlanmasının yerini, Zoro'nun büyük eli klitorisine tokat attığında bir ciyaklama alır. "Muhtaç sürtük. Sana burada kontrolün sende olmadığını kaç kez söyledim?" Zoro çenesini kasarken sana dik dik baktı. "Beni kendine çekmeyi bırak yoksa seni boşaltmadan burada böyle bırakırım."
NICO ROBIN•Slapper
Robin seni cezalandırmaya çalıştığı için klitorisine tokat atmıyor.
Ah, hayır.
Bunu yapıyor çünkü senin ne kadar mazoşist olduğunu biliyor. Hiçbir şey seni, amına hücum eden o keskin acı hissinden daha fazla ıslatamaz veya daha yüksek sesle inletemez.
Robin güzel bebeğini iyi hissettirmekten başka bir şey istemiyor, bu yüzden senin isteklerine boyun eğiyor. Amını yerken, şeytan meyvesini kullanarak hassas noktanı mümkün olan en iyi şekilde kötüye kullanıyor.
Robin'in diğer ellerinden biri hassas klitorisine vurduğunda, dudaklarından zevk dolu bir hıçkırık yankılanırken sırtını bükmeden duramazsın. Robin amına doğru kıkırdamadan edemiyor.
"Benim güzel bebeğim. Acıdan gerçekten çok zevk alıyorsun." diye mırıldanıyor, yarığın boyunca uzun bir dil darbesi atarken. "Bunu sevimli bulmadığımı söylersem yalan söylemiş olurum."