AKAZA
"Sen benim patronum değilsin," diye mırıldandın, kollarını kavuşturmuş, tezgahta oturuyordun, Akaza'nın elleri senin küçük beyaz tenis eteğinin altında iç uyluklarını ovuşturuyordu."O itaatkar bakışla bu sözleri mi söylüyorsun? Tch. Çok inandırıcı."
Gözlerindeki bakışı sert bir kötülükle değiştirmek için savaştın ve sen bunu yapmaya çalışırken o da güldü, soğuk tezgahın köşesinde kalçalarını yukarı çekmeye çalıştı. Külotunun ince kumaşı, ıslak amını sertliğinden ayıran tek şeydi ve bu çok güzel hissettirdi.
"Söylediğim gibi sen benim patronum değilsin!" Başını kaldırıp ona baktın. Akaza'nın dudaklarının köşeleri seğirdi.
"Yakında bu sözleri yiyeceksin, seni küçük velet."
Onun sabrını test etmek istedin. Senin isteklerin için şu anda fazla sakindi.
"Toplum içinde istediğim gibi hareket etmeye iznim var. Telefonumu yere düşürürsem, böyle alırım," diye döndünüz, eğildiniz, tezgahta dizleriniz değdi ve hayali bir telefonu yerden aldınız, mini eteğinizin altında olan her şey gözüktü, "ve kimse beni durduramaz çünkü bu benim ka-"
Kalçana öyle bir şaplak attı ki sen ciyakladın ve sendeleyerek ileriye doğru gitin. Konuşamayacak kadar şaşkındın.
"Meydan okuma konusunda fazla rahat olmaya başladın, tatlım." Sana tekrar şaplak attı, kalçan acıdan dolayı yanıyordu.
"Senin kime ait olduğunu sana tekrar öğretmem gerekecek gibi görünüyor."
Gözünüzü kırpamadan, sizi geniş omzunun üstünde aldı, yan odaya doğru yürüdü ve sizi yatağa attı.
Ayağa kalkmaya çalıştın ama eli kafanı yatağa bastırdı. Kollarınız kendinizi yukarı itmek için çırpındı ve o hızla onları yakaladı, arkanızda tuttu. Bir tıkırtı duydunuz ve bileğinizin etrafında sert bir şey hissettiniz, ardından ikinci bir tıklama ve bileğinizin etrafında sert bir şey daha hissettiniz.
"Ama—Bunu yapamazsın!" Sen sızlandın, ama o çok hızlıydı, bileklerini çoktan bağlamıştı.
"Çoktan yaptım." dedi seni ayak bileklerinden tutup kucağına aldı, sıkı tutuşu biraz canını yakıyordu ve sen hareket etmeye çalıştın ama güçlü bir el sırtını tuttu. Senin eteğini yukarı kaldırdı. "Söyleyecek başka bir şeyin var mı, aptal bunny?"
Ona bakmak için boynunu uzattın ama canının yandığını fark edip denemeyi bıraktın. "Evet, bana ne yapacağımı söyleyemezsin—ah!"
Külotunu yukarıya doğru o kadar sert çekerken sızlandın, dirseğini hala sırtına bastırıyordu. Kumaş klitorisini sıcak ve ıslak hissettiriyordu, diğer eli kıçını ovuştururken kalp çarpıntısıyla ona doğru kıvrandın.