LEVI ACKERMAN
"Sorun nedir?" diye sordu siyah saçlı adam, siz karşıdaki sandalyenin kollarını kavramışken masasının üzerindeki kağıt yığınını düzelterek, zihninizdeki karmaşadan bir cevap alabilmek için sorguladı.Rapor yazmaya yardımcı olmak için ofisinde bulunmanızı istemişti, ancak odak noktanızın ön saflarında olacağınız yaklaşan sefer olduğundan, genellikle önemsiz bulduğunuz bir göreve ayak uydurmak zor olmuştu.
"Bir şey yok kaptan."
Onu baştan savmak, sorunla yüzleşmekten daha kolaydı. Elinizdeki sorunla yüzleşmek isteseniz bile, kaptanınıza yaşadığınız en derin pişmanlığı söylemek aklınızdan geçen şey değildi. Levi içini çekti, kalemi bırakıp duruşunu düzeltti, gözleri seninkilerle buluştu.
"Velet." Sesinin tonu midenizin bulanmasına neden oldu, her zamanki soğukluk hafifçe kalkarak sıcak bir tınıya izin verdi.
Bu tonu sadece birkaç kez, teselliye ihtiyaç duyduğunda ya da kişisel meseleleri dile getirdiğinde duymuştun. Nadir bir olaydı - tüm takım içinde, onun en açık olduğu kişi sizdiniz.
Sen onun yaşına yaklaştıkça, daha genç olan takım arkadaşlarını endişelendirmek yerine tek yetişkin olan seninle konuşmayı tercih ettiğini düşünüyordun ancak içinizde küçük bir parça seni diğerlerinden daha farklı bir şekilde sevmiş olma arzunu inkar edemiyordu.
"Lütfen, seni neyin rahatsız ettiğini söyle."
Levi bir haftanın daha büyük bir bölümünde yüz hatlarınızda artan yorgunluğa tanık olmuştu, bu gece sıkıntın giderek artmış ve sana bir çığ gibi vurmuştu. Bir şey seni yiyordu ve içindeki bu rahatsızlığa yardım etmek istemişti.
"Efendim-" yeniden başından savmaya başladın, ancak sözünü kesmesiyle yarıda kaldın, bu koşullar altında ona yalnızca adıyla hitap etmen gerektiğini hatırlattı;
Levi.
Başını salladın ve sonra kendini düzelterek duygularını göz ardı etmeye devam ettin. "Dürüst olmak gerekirse endişelenecek bir şey yok."
Cümlenin devamı neredeyse ağzından çıkmak üzereydi ama daha fazlasını ima edersen sebebini senden öğreneceğini bildiğin için konuşmaktan kendini alıkoymuştun.
"Bir şey hakkında endişelendiğini anlayabilecek kadar uzun süredir seni tanıyorum." Doğrudan bir soru olmasa da, boğazındaki zaten büyük olan yumruya küçük bir miktar baskı eklenmiş, sertçe yutkunmana neden olmuştu.
"Bu-" Durakladın, içini çektin. Parmaklarını şakağına dayayarak, merakını kendine saklamasını dileyerek karşındaki erkeğin gözlemini zihininin içinde azarladın.
"Yarın olan keşif gezisi hakkında." Bu, Levi'ye söylemek istediğinden daha fazlaydı, ancak az miktarda bilgi sayesinde seni rahat bırakıp işine döneceğini ummuştun.