•tokyo revengers one-shot•

4.2K 86 106
                                    






SLIGHT YANDERE! KAZUTORA HANEMIYA


Chifuyu, evcil hayvan dükkanı tezgahının karşısından ona seslense bile Kazutora gözlerini kaçıramadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Chifuyu, evcil hayvan dükkanı tezgahının karşısından ona seslense bile Kazutora gözlerini kaçıramadı. Uzaktan bile, en tatlı şeftalileri hatırlatan parfümünün kokusunu alabiliyordu ve kalbi hızla atmaya başlarken beyni kısa devre yapıyordu.

Kedi maması hakkında bilgi almak için ona doğru el salladığında, Kazutora senin kadar güzel bir kızın onunla konuşmayacağını düşünerek bakışlarını kaçırdı.

Yüzünde kafası karışmış bir ifadeyle kendini işaret etti ve sen başını salladığında yanakları kıpkırmızı oldu, elleri küçük bir kedi yavrusunu rahat bir yere bıraktıktan sonra ayakları beceriksizce sana doğru hareket ediyordu.

"Size yardımcı olabilir miyim .... Hanım?"  Kazutora'nın senin adını bilmesine gerek yoktu ama bilmek istiyordu.

"Y/n ve sen?" Gözlerin isim rozetine takıldı ve parmakları, göğsünün sol tarafındaki o küçük, parlak yerdeki adını görebilmen için iş kıyafetini hafifçe çekiştirdi.

"Kazutora! Buraya bir arkadaşım için kedi maması almaya geldim ama bu konuda neredeyse hiçbir şey bilmiyorum ve o benimle gelemedi bu yüzden..."

Siz sakin sakin konuşmaya ve fiyat karşılaştırmaları, kedi ırkları, kedilerin olası sağlık sorunları hakkında kağıda yazdığın küçük notları söylerken, Kazutora'nın dikkati sadece yüzünüzde ve güzel ifadenizdeydi.

Yanaklarının gülümserken hafifçe kızarması, dikkatle söylediklerini dinlerken kaşlarının hafifçe kalkması ve gözlerinin elindeki kağıdın her bir satırından yavaşça geçişi, büyüleyeciydin. Meisje Met de Parel (ince küpeli kız tablosu) kadar güzeldin ve o seni öpmek istedi.

Tüm notlara göz atmayı bitirdiğinde, sarı saçlı görevliniz gerçek hayatın yörüngesine dönmek ve size donuk bir gülümseme vermek için birkaç kez göz kırptı. Güzel ağzından çıkan kelimelere odaklanmaya çalıştı.

"Ah, anlıyorum, benimle gelir misin lütfen? Aradığın şey için uygun olacağını düşündüğüm bazı şeyleri göstereceğim." Kazutora arkasını dönüp onu takip etmen için işaret etmeden önce sana verdiği gülümseme kalbini hoplattı ve sanki aklın onun cazibesinden büyülenmiş gibi sorgulamadan onu evcil hayvan dükkanının koridorlarında takip ettin.

Ve doğruyu söylemek gerekirse, gerçekten de onun cazibesine kapılmıştın. Öyle olmasaydı, ertesi hafta arkadaşının kedisine tasma alma bahanesiyle o pet shopa geri dönmeyecektin ve şu anda Kazutora'nın telefon numarasının olduğu bir kağıtla eve dönmeyecektin.

Sen telefon numarasını isterken Hanemiya Kazutora'nın samimi ve rahatlatıcı gülümsemesini, Chifuyu, köpeğini yıkamak için götüren başka bir küçük kızla ilgilenirken bile fark edebiliyordu.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin