Onunla sexting nasıl olurdu?:W/Dazai Osamu, Chuuya Nakahara, Ryunosuke Akutagawa, Atsushi Nakajima, Fyodor Dostoevsky
DAZAI OSAMU
•Dazai, gün içinde ona göğüslerinin bir fotoğrafını ya da onun penisine ne kadar özlediğine dair mesaj göndermene bayılıyor, gerçi bu kadar muhtaç olduğun için seni acımasızca küçük düşürecek.
•Ajansın birinin telefonuna bakarken ne kadar sertleştiğini fark etmesi umrunda değil - kurtulmak için banyoya kaybolursa, bu kimseyi ilgilendirmez.
•Dürüst olmak gerekirse, Dazai korkunç bir alaycı. Nude fotoğrafları çoğunlukla penisinin fotoğraflarıdır - ki bunlar kendi için oldukça ateşlidir- ama aynı zamanda birkaç gün önce çektiği seni becerdiği videoları da vardır ve sana en rastgele zamanlarda sırf seninle uğraşmak için bunları gönderir.
•Sadece talihsiz bir zamanlama olabilir, ancak meşgul olduğunuzda çoğunlukla size mesaj atmasının kötü niyetli olduğundan oldukça eminsiniz.
•"Tanrım, belladonna, bana böyle bir resmini gönderdiğin için çok yaramazsın. Göğüslerini ne kadar sevdiğimi biliyorsun~; Bak senin için ne kadar sertim."
"Keşke orada olsaydım da elin yerine beni becerebilsen, Dazai :("
"Oh? Senin gibi pis bir fahişeyi becereceğimi kim söyledi? Rahatlamak için ağzını kullanmayı tercih ederim. :)"
CHUUYA NAKAHARA•Chuuya toplantıdayken damlayan amını parmakladığın bir video gönderiyorsun, kızarıyor, yanakları kıpkırmızı. Yine de, bundan zevk alıyor - size alaycı bir şekilde, dudaklarını kıvıran bir sırıtış mesajı göndermeden önce kendini biraz sakinleştirmesi gerekiyor.
•Chuuya'nın size gönderdiği nude fotoğraflar şaşırtıcı derecede estetiktir; Sadece bir penis fotoğrafı için bile olsa iyi aydınlatma onun için önemlidir.
•Ayrıca, özellikle çalıştıktan ve vücudu terden parıldadıktan sonra kaslarını göstermeyi de sever ve en sevdiği aktivite, o günün ilerleyen saatlerinde size tam olarak ne yapmak istediğine dair mesaj atmaktır.
•"Siktir bebeğim, şu anda seni düşünmeden edemiyorum. Dudaklarını sikimin etrafında çok fena istiyorum."
"Ah? neden beni ne kadar istediğini göstermiyorsun? 😽"
"Eve gelince sikimin etrafındaki amını ne kadar özlediğimi sana göstereceğim bebeğim. Ben seni yemek masasının üzerine eğdiğimde inleyip hıçkıra hıçkıra ağlayacaksın."