FRAT BOY! UZUI TENGEN X VIRGIN! READER
Alpha beta erkekler evinin yakınında ağlayan başka bir zavallı kızın yanından geçerken gözlerini devirdin. Bu, bu hafta böyle gördüğün 4. kız olmalıydı ve gözyaşlarının sebebini tahmin etmek hiç zor değildi."Tanrım ondan nefret ediyorum." Son heceden sonra dişlerini sıkarak küfür ettin.
"Kim, Tengen?" Erkek arkadaşı Obani ile el ele yürüyen Mitsuri yanıtladı. Aynı zamanda en yakın arkadaşlarınızdan biri olan kampüsteki mükemmel çiftlerdi. Yanındaki o üçü de: Kyojuro, sanemi ve Shinobu. Hepsi sizin yakın arkadaşlarınızdı.
"Hadi ama, o özünde iyi bir adam! O sadece biraz... gösterişli!" Kyojuro, ardından gürültülü bir kahkaha atıyor.
Gözlerini devirdin ve sırıttın. "Bunu sadece oda arkadaşın ve en iyi arkadaşın olduğu için söylüyorsun Kyo, aynı şey hepiniz için geçerli, ondan nasıl hoşlanabileceğinizi anlamıyorum!"
"Şey, iş kızlara gelince Sanemi'den o kadar da farklı değil ve sen hala Sanemi ile yakın arkadaşsın." Shinobu Sanemi'yi işaret ederek yüzünde masum-şeytani bir sırıtış oluştu.
"Oh! Bu doğru değil! Bay gösterişlinin aksine ayrılırken hepsine birer not bırakıyorum." Dedi Sanemi.
"Evet ve ayrıca o bu kızlara o kadar boktan davranmıyor" Yanından geçtiğin hıçkıra hıçkıra ağlayan kıza dönüp bakıyorsun. "Sürekli yaptığı o 'senden daha kutsal' hareketi, sanki lanet bir tanrıymış gibi, o geçerken tüm gruba tapmamız gerekiyor. Onun suratını dağıtmak istememe neden oluyor." Elinizle bir yumruk yaparsınız ve havayı sol kroşe yaparsınız.
"Bu yumruk kimin yüzüne?"
Tanrım, o aptalca derin sesi nerede olsa tanırdın. Bahsettiğin bembeyaz saçlı adamla yüz yüze gelmek için kafanı çevirdin; çileden çıkaracak kadar yakışıklı olan yüzüne boktan bir sırıtış yayıldı.
"Benim hakkımda konuşuyor olamazsın, değil mi?" Tengen'in sesi sahte bir şokla yükseldi ve sen gözlerini devirdin.
"Ne derler bilirsin, iti an çomağı hazırla." Ona bakarak lafları tükürürsün.
"Benim hakkımda konuşmak için o güzel ağzını kullanmayı seviyor olmalısın." Tengen ikiniz arasındaki kışkırtıcı boy farkını kapatmak için burunlarınız birbirine değene kadar aşağı eğildi. "Çünkü beni etrafta görmeyi seviyorsun değil mi?"
O anda, suratına tükürmemek için kendine sahip çıkman gerekiyordu ve neyse ki arkadaşların bunun nereye varabileceğine dair bir fikirleri oluyor ve sen bir şey yapamadan müdahale ediyorlar.
"Hey dostum naber?" Kyojuro, Sanemi ve Obanai de aynısını yaparak gösterişli arkadaşlarını selamlamak için ellerini uzatıyorlar.
"Şey, o üçünün bildiği gibi, bu gece bir parti veriyorum. Deli büyük, birkaç okul daha gelecek. Hanımların orada olacağını doğrulamak istedim?"