SAIKI KUSUO
Saiki'nin kendini nasıl bu pozisyonda bulduğuna dair hiçbir fikri yoktu, altında sen, gözlerinden yaşlar akıyor, ondan bir şeyler yapması için yalvarıyordun.Herhangi bir şey.
Avucunun altındaki masanın soğuk yüzeyi, senin sıcaklığınla tam bir tezat oluşturuyordu. Bir eli belindeyken sesi gergin çıktı.
"Hepsi senin suçun." Belirtti. Ama konuşan muhtemelen o olamazdı, değil mi? "Kendi haline bıraksaydın..."
Senin ona ne hissettirdiğini ömür boyu anlayamazdın. Midesinin içinde sıcak bir çukur vardı ve sinir uçları yanıyormuş gibi hissediyordu.
Kaşlarını çattığını ve çenesini sıktığını hissetti ama aynı zamanda bunları yapıyormuş gibi hissetmiyordu. O hangi cehennemdeydi ve nasıl buraya gelmişti?
Sesinin tonu onu düşüncelerinden ayırdı. "Lütfen," diye yalvardın ve Saiki, neler olup bittiğini anlayamadı. Ancak o zaman gözlerini ikinizin arasına diktiğinde durumun ciddiyetini anladı.
Hayır, olmaz.
Saiki bunu asla kabul etmezdi ama sen seslerini bastırmak için elinizi ağzın götürmeden önce ağzından çıkan yumuşak inilti ona bazı şeyler yaptı. Kahretsin...
Saiki başını geri çekti, senin vücudunu onunkine karşı hissetmek için ileri doğru hareket ederken masanın kenarını daha sıkı kavradı.
Saiki'nin feci bir hayatı vardı - bu kadarı bir gerçekti. Değerli zamanını çalmaya çalışan sınıf arkadaşları, dünyanın sonu olan bir felaket ya da dikkatini çekmeye çalışan biri olsun, her zaman başka bir baş belası demekti. Beklediği son şey, bu kez kendi bedeninin onu dinlemeyi reddetmesiydi.
Aniden terden sırılsıklam uyandığında, kalbi göğsünden dışarı atarken, zihni saatte bir milyon mil hızla gidiyordu. Ne kadar inkar etmek istese de, sesinin zihninde yankılanması tek bir şeyi kanıtladı. Islak bir rüya görmüştü.
Senin hakkında ıslak bir rüya görmüştü.
O? Saiki? Her zaman kontrolü elinde tutmakla övünen adam mı? Olamazdı. Bu bir önsezi miydi? İmkansız. Bir milyon yıl geçse böyle bir şeyin olmasına asla izin vermezdi.
Sana karşı herhangi bir hamle yapmaya niyeti yoktu. Ona olan hislerini biliyordu ve acele etmek istemiyordu. Yani tabii ki birden fazla bölümü atlayıp seni becermezdi. Asla ve asla. Toritsuka gibi biri olamazdı. Saiki sapık değildi.
Rüyasında seni kollarında görmemiş ya da seninle seks yapmamış gibi davrandı, bu onu etkilememiş gibi davrandı. Senin altında savunmasız bir konumda olduğun düşüncesini aklından atamasa da öyle davranmak zorundaydı.
Saiki içini çekti, eğer bir an önce kalkmazsa okula geç kalacaktı. Örtüyü üstünden atmak için harekete geçti, ancak bacaklarının arasında ne olduğunu görünce olduğu yerde kalakaldı. Bir sertlik. Sessizce ona baktı, dehşete kapılmıştı.