KEISUKE BAJI
"Ön kapıdan girebileceğini biliyorsun değil mi? Orada bir kapı olmasının bir nedeni var." Hırıldarsın, kim olduğunu zaten bildiğin için davetsiz misafiri görmek için bile dönmedin. Her zaman rastgele gelirdi ve asla ön kapıdan girmezdi."Siktir git olur mu?" Bağırır, kıyafetleriyle çarşaflarınızın üzerine çöker. Sonunda ona bakmak için döndün, saçları darmadağınıktı ve Toman üniforması içinde, muhtemelen bir kavgadan geliyordu. Nasıl hiç incinmediğine hayret ediyordun, sadece şurada burada birkaç çürük vardı, ama Baji'den de bu beklenirdi.
"Neden bugün bu kadar agresifsin, Keisuke?" Döner sandalyenize yaslanarak mırıldanıyorsunuz ve çocukluk arkadaşınızı yatağınızda yatarken yüzünde olan huzurlu bir ifadeyi fark ediyorsunuz.
Sorunuz sessizlikle karşılandı. Bunu, sinirli bir Baji'nin pratikte kendini pencereden dışarı atıp sana küfretmekten başka bir şeye yol açmayacağını bilerek konuyu kapatmak için bir ipucu olarak kabul ediyorsun.
Kendi kendine iç çekerek ayağa kalktın ve banyoya doğru yol aldın, ilk yardım çantanı aldın ve sessizce oturmasını istedin. Bunu zaten biliyordu. Sizin küçük bir rutininiz vardı. Bir kavgadan sonra gelip üzerini düzeltecek, akşam yemeğine kalıp geceyi geçirecek ve ertesi gün sen daha uyanmadan gitmiş olacaktı. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdın, yanağında ki küçük yarayı temizlemek istedin.
"En azından Chifuyu seninle miydi?"
"Neden? Ondan hoşlandığın için mi soruyorsun bunu?" Baji tükürürcesine söyler, alkollü mendili bilerek yarasına bastırdığınızda küfür eder.
Bacaklarınız onun uyluklarının iki yanına yerleştirdiniz vücudunuz onunkinin üzerinde asılı kaldı. "Belki-" Aniden aşağı çekildiğinde, Baji'nin dudaklarından bir hırıltı döküldü ve sözünü kestin.
"Sadece otur, bu şekilde daha kolay." Tabii ki, onunla daha önce böyle yakın anılarınız olmuştu ama hepsi platonikti fakat neden Baji'nin kalbi de bu kadar hızlı çarpıyordu?
"Bu arada şaka yapıyordum. Chifuyu'dan hoşlanmıyorum."
"Senden hoşlanıyor ama. Ama başka biri mi var, hm? Şimdi benden sır saklıyorsun, öyle mi?" Dalga geçiyor, kocaman, sıcak ellerini kalçalarınıza koyuyor ve sizi göğsüne doğru çekiyor, eğlenmiş gözlerle size bakıyor, dudaklarında bir sırıtış var.
Baji açıkça seni kıvrandırmaktan hoşlanıyordu.
Ona bakarsan tamamen onun içinde eriyeceğini bilerek gözlerinden kaçıyorsun. Bunun yerine, herhangi bir enfeksiyonu önlemek için tamamen temizlediğin yarasına odaklanmayı seçersiniz. Senden herhangi bir tepki almak sağlamak için parmakları kalçalarını sıktığında bile senin yüzüne baktığını biliyorsun.