Seks sırasında en sevdikleri pozisyonlar:W/Osamu Dazai, Chuuya Nakahara, Ranpo Edogawa, Atsushi Nakajima, Doppo Kunikida, Fyodor Dostoevsky, Nikolai Gogol, Ryunosuke Akutagawa, Edgar Allan Poe
•OSAMU DAZAI
Dazai, ona bindiğinizde, özellikle de bunu yaparken onun yüzüne doğru dönük olmanızdan büyük keyif alır. Az önce dudaklarından dökülen alaycı bir söz yüzünden ya hevesle ya da ona dik dik bakarken onun penisinin üstünde zıplıyorsun ve göğüslerin ayarladığın ritmi izliyor; Sabit bir yukarı ve aşağı, yukarı ve aşağı.
Seni, sikiyle aptal yerine koymayı izlemekten daha çok sevdiği bir şey yok ve uylukların yorgunluktan titremeye başladığında sinsi sırıtışı daha da genişliyor.
Yine de sana merhamet edeceğine bir an olsun inanma; Göğüslerinizin ya da kalçalarınızın yumuşak dolgunluklarını parmaklarının arasında yoğurmakla gerçekten size yardım edemeyecek kadar meşgul. Ayrıca, böyle gayet iyi gidiyorsun, değil mi?
"Belladonna, bana şimdiden yorulduğunu söyleme! Çok iyi gidiyordun. Şimdi gel, ikimiz de boşalana kadar devam etmeyi başaracağına eminim, değil mi?"
•CHUUYA NAKAHARAYeteneğini kullanmadan bile, Chuuya'nın seni kaldırıp duvara sıkıştırması ve hemen orada becermesi çok kolay.
Kalçalarınızı tutuşu sıkı; hayaları kalçalarınıza tokat atarken inlemelerinizi ve sızlanmalarınız bastırmak için yüzünü omzuna saklamaya çalıştığınızda yumuşak bir kahkaha atmaktan kendini alamaz.
Uyluklarınız, onun ince beline sarıldığı yerde sevimli bir şekilde titriyor; Hızı hiç de yavaş değil, sikinin başı içinizdeki o hassas noktayı dürtüyor.
Klitorisinizi ovmak için uzandığında sizi bir öpücüğün içine çekiyor, her vuruşuna ıslak vuruş sesleri eşlik ediyor ve, evet - Chuuya gücünü kullanmadan saatlerce seni ayakta, duvara bile yaslamadan becerebilir ve bu dizlerinizin şu anda çok zayıf hissetmesine neden oluyor.
"Sikimin etrafında böyle güzel bir kıza sahip olduğum için ne kadar şanslı bir adamım, hm, bebeğim? Kahretsin, çok iyi hissediyorum. Böyle inlemeye devam edersen beni deli edeceksin."