RANPO EDOGAWA
SFW•Çok şanslısın, senin ağzının içine bakan bu "küçük" adama sahipsin. Ranpo sana gerçekten aşık.
•Kunikida seni Silahlı Dedektiflik Ajansına katılmaya teşvik ettiğinde, şımarık yeşil gözlü dedektifle tanıştın. Ranpo'nun ortağı olarak atandığınız için, onun imkansız suçları çözme "yeteneği" karşısında kısa sürede büyülendiniz.
•Ranpo'ya olan hayranlığınızı ifade ettiğinizde, o ukalaca "Biliyorum" diye yanıtladı.
•Ruhsuz tepkisi neredeyse kalbinizi eziyordu; ancak onu ölümün eşiğinden kurtarmak için yeteneğinizi kullandığınızda, o kendisini kapınızın önüne bir buket papatya koyarken buldu.
•"Hiç kimsenin yeteneği beni etkilemedi; Sık sık her şeyden çabucak sıyrılabilirim ama bugün yapamadım. Sana kötü davranmama ve senin güvenliğini hiçbir zaman ilk sıraya koymamama rağmen; beni kurtardın. Bu nedenle, beni etkileyen yeteneğin değil, kalbindi."
•Güzel iltifat ama yine de canını yakmıştı.
•İtirafından sonra Ranpo, senin "gizli" atıştırmalık dolabını kullanman için izin verdi.
•Ranpo'nun o dolaba bakarken sadece yüzüne yapışmış geniş gülümsemesini görmekten zevk aldın.
•Sevgililer Günü'nde kalpli şekerler aracılığıyla bir randevu istedi.
•Uzun bir günün ardından ofisindeki masanıza oturduğunuzda aşağı baktınız. Masanızın üzerinde, kalpli şekerlerle yazılmış şöyle bir yazı vardı; Sen ben randevu.
•Polisiye dizileri dışında herhangi bir şey izlemeyi reddediyor.
•Ranpo'nun favori dizisi Scooby Doo. Suçlu karakter ekranda göründüğünde, Ranpo onları hemen anlar ve suç işlemek için nasıl bir nedenleri olduğunu açıklamaya başlar.
•Cadılar Bayramı için Shaggy ve Velma gibi giyinmeyi teklif etti.
•Atsushi'yi Scooby Doo olmaya davet etti; o da kabul etti.
•Televizyon programlarını, dizileri veya filmleri izlerken her zaman patlamış mısır yiyor.
•Ranpo dedektiflik ile ilgili programlarını izleyip yemek yerken, dedektiflerin neyi yanlış yaptığına dair yorum yapmak için çiğnemeyi bırakacak. Onlara "aptallar", "embesiller" ve "salaklar" olarak hitap etmeye başlayacak.
•Ranpo sinirlendikçe daha hızlı yer ve gözlerini devirir. Bu çok sevimli.
•Ranpo saçma sapan konuştuğunda, onu cesaretlendirmelisin.
•Yorumları kaba olabilse de; Ranpo'nun hüsrana uğradığında kendisini bu kadar kaptırması çok sevimliydi.
•"O aptala inanabiliyor musun? Benimle eve kadar yürümedi! Muhtemelen ölecek başka bir yer bulmaya gitmiştir. Huzur içinde yatmasın."