•attack on titan one-shot•

4K 65 41
                                    






ZEKE YEAGER


Doğruları söylemek gerekirse, oyuncak kutusuna sıkışıp kalacağını hiç düşünmemiştin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Doğruları söylemek gerekirse, oyuncak kutusuna sıkışıp kalacağını hiç düşünmemiştin.

Bay Zeke her zaman nazik olmuştur... diğer şeylerin yanı sıra. Otuzlu yaşlarının ortalarından sonlarına doğru saçları ve sakalı yavaş yavaş ağarmaya başlasa bile, yıllardır senin çekici adam tanımının bir örneği olarak kaldı.

İşverenin hakkında böyle düşünmeli miydin? Belli ki hayır. Hele ki aranızda en az on yaş varken ve onun kızına göz kulak oluyorken.

Zeke ile karşılaştırıldığında, senin yaşındaki tüm üniversiteli erkekler, senin dikkatini çekmeye çalışan tam anlamıyla çocuklar gibi görünüyordu ve sen üniversiteye başladığında her şey daha da kötüleşti.

Kızına bir prenses gibi davranıyordu ve yirmi bir yaşına geldiğinde onun için çalışmaya başladığından beri bu adama aşık olmayı engelleyemedin.

Artı, kızı Diane tam bir baş belasıydı. Beş yaşından beri ona ara sıra bakıcılık yapıyordun ve o, Zeke'nin düşündüğünden daha şımarıktı. Sadece senin sözünü dinlediği ve her zaman yatma saatinde, yatağa gittiği için minnettarsın, etrafta koşmanın ve sürekli konuşmasının, onu tahmin ettiğinden daha fazla yorduğunu düşünüyorsun.

Zeke, sadece onunla sohbet etmek için düşünmeden sorduğun tüm gün süren bir işte çalışıyordu. Gerçekten umursamıyordun ama bunun geç bir saatte geleceği anlamına geldiğini ve muhtemelen o eve gelene kadar kanepede uyuklamak zorunda kalacağınızı biliyordun.

Kahretsin.

Diane'den oyuncaklarını kaldırmasını istemeyi unutmuştun. Doldurulmuş hayvanlar ve çizim kitapları, içinde bulundukları dev oyuncak kutusunun yanında duruyordu. Oyuncak kutusunun kenarı kalçandan biraz daha yüksek, oyuncakları yerleştirirken üzerine diz çökebileceğin bir tabureye ihtiyaç duyacak kadar yüksekti.

Ve bir an sonra ağır ahşap kapak sırtına düşüyor, dizlerinin altından tabure kayıyor ve üst kısmın kutunun içinde sıkışıp kalıyorsun. Tabure, kendini dışarı sürüklemeye çalışman için yeterli desteği sağlamıyor, kutunun yüksekliği dizlerinin yere değmesine izin vermiyor ve üst vücut gücün kesinlikle ağır kapağı kaldırmaya yetmiyor. Diane'ya sana yardım etmesi için bağıramıyorsun çünkü o üst katta ve ölü gibi uyuyordu.

Sıkışıp kaldın.

Tamamiyle sıkışmış durumdasın.

Kalçan yukarıda ve dantelli iç çamaşırını düzgün bir şekilde örtmek için hiçbir şey yapmayan minik bir pijama şort giyiyordun. Zeke'nin bir an önce eve dönmesini umuyorsun, en son baktığında saat on buçuktu ve o, on bir gibi döneceğini söylemişti.


Tahminlerini yanlış çıkartmaz, aslında eve on dakika erken gelir ve senin kalçanın havaya kalkık durduğunu, oturma odasındaki oyuncak kutusundan umutsuzca çıkmaya çalıştığını görür. Kadınlığını örtmek için olan güzel danteller ve onları kapatacak hiçbir şey yapmayan pijama şortun vardı.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin