•jujutsu kaisen reaction•

8.2K 140 67
                                    



Inumaki Toge ile sevgili olmak nasıl olurdu?

Inumaki Toge ile sevgili olmak nasıl olurdu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




SFW HEADCANONS

Dünyadaki en iyi çocuk ve fikrimi değiştiremezsin.

•Inumaki sessiz olabilir ama utangaç biri değildir. Onu utandırabilecek tek kişi sensin.

•Yani sana çıkma teklif etmesi düşüncesi bile aklından geçiyorsa, evet heyecandan ölmüştür.

•Sadece duygularını sana nasıl söyleyebileceği konusunda endişeleniyor. Size sözlü olarak söyleyemez ve size mesaj atmanın o kadar samimi olduğunu hissetmiyor.

•Ne kadar gergin olduğu konusunda ağzımı açtırtma, duygularını paylaşamayabilirsin çünkü seninle düzgün konuşamıyor ve bunu sadece kafasında kursa bile, bu konuda güvensiz olabilir.

•Inumaki'nin senden hoşlandığı o kadar acı verici bir şekilde açık ki, sonunda itirafıyla birlikte sana bir not verme fikri aklına geldi.

•Duygularını bu yolla iletmek için elinden geleni yapıyor ve anlamanızı umuyor. Size şahsen veremeyecek kadar gergin, bu yüzden kapınızın altından notu kaydırıp kaçabilir.

•Ondan hoşlandığını itiraf ettiğinde kelimenin tam anlamıyla ışık saçar. Çok heyecanlı olduğu ve ne yapacağını bilmediği için malzemeler arasında başıboş dolaşmaya başlar. Ona iyi davran lütfen.

•Başlangıçta ilişkiniz eskisi gibi kalabilir. Tek fark, Inumaki etrafınızdayken yaptıkları konusunda biraz daha bilinçli olması ve sizinle bir şey başlatmaya gelince sadece biraz gergin olması.

•Bir kez daha hatırlatmam lazım, utangaç olduğu için değil, hiçbir şeyi mahvetmek ve sizi rahatsız etmek istemediği için böyle davranıyor.

•Ancak ilişki bir kez rahatlayınca hiçbir sıkıntısı kalmıyor. Sadece eskiden biraz fazla tepki verdiğini anlıyor.

Sana olan sevgisini her zaman mesaj atamayacağı ve konuşmak kesinlikle bir seçenek olmadığı için, sevgisini fiziksel temas ve başka yollarla göstermek için elinden geleni yapıyor.

•Her fırsatta sana dokunmayı seviyor. Temasa bayılıyor.

•Ayrıca size her zaman paylaşmanız için yiyecek getiriyor. Sana senin ve onun favorilerinden bazılarını getiriyor.

•O çok temas bağımlısı bir insan, en azından elini tutabilme ihtiyacı hissediyor ya da ara sıra sana toplum içinde sarılmak istiyor. Diğer öğrencilerden biriyle konuştuğunuzda, arkanızdan gelip kollarını size sararak başını sizin üzerinize, omzunuza ya da sadece alnını sırtınıza dayayacaktır. Böyle şeyler onu hiç utandırmaz.

•Yeterince cesur hissediyorsa ve kimse bakmıyorsa, bir iki öpücük bile çalabilir. Öpüşmeyi en sevdiği yerler ya başınızın üstü ya da dudaklarınızın köşeleridir.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin