•jujutsu kaisen reaction•

7.1K 110 100
                                    





Yedi ölümcül günahtan hangisi olurdu?:

W/Yuuji Itadori, Megumi Fushiguro, Nanami Kento, Toji Fushiguro, Sukuna, Gojo Satoru, Yuta Okkotsu


YUUJI ITADORI

•Gluttony (Oburluk)

Yuuji Itadori, senin sevimli küçük amın için deliriyordu. Her tarafın zevk suyunla kaplanana kadar dilini senin o dar deliğine sokmaya doyamıyor. Sürekli senin için aç, açlığını tatmin edene kadar başka hiçbir şeye odaklanamayacak kadar senin zevkin için can atıyor.

Seni yerken çok sertleşiyor - inlemelerin, başının etrafında ezilen uyluklar ve ona verdiğin o kadar lezzetli tat arasında, penisinin pantolonuna karşı büyümesini engelleyemiyor. Kendi kendine oynadığı tehlikeli bir oyundur, senin damlayan amını ne kadar uzun süre yerse, pantolonunun içine boşalması o kadar olasıdır.

Onun için kıyafetlerini her çıkardığında Yuuji çok sarhoş oluyor. Tat dışında diğer tüm duyularını kaybeder. Açlığıyla kör olmuş, yavaşlaması için yalvarmalarınızı duyamıyor, parmaklarınızın saçlarını bu kadar şiddetle çekişini hissedemiyor. Senin tadına vardığı anda bu sarhoşluk halinin içine düşüyor.

O senin için çok oburdu. Her zaman o kadar aç ki, senin tadını almadan çok uzun süre durduğunda neredeyse acı çekiyor. Yuuji'nin başını uyluklarınızın arasına sokması gerekiyor yoksa önünüzde mızmız bir adama dönüşecektir.

 Yuuji'nin başını uyluklarınızın arasına sokması gerekiyor yoksa önünüzde mızmız bir adama dönüşecektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



MEGUMI FUSHIGURO

•Sloth (Tembellik)

Seks söz konusu olduğunda Megumi çok tembel olabilir. Daha fazla dayanamayana kadar doldurulacak bir delik arayan adamlar gibi değil.

Elbette senin içindeyken hissettiği şeyleri seviyordu ama bunu elde etmek için asla çaba harcamak istemedi. Durması için ağlayana kadar vücudunu öpücüklerle şımartmadı ya da seni yemedi. Seni doldurarak seni yeterince tatmin ediyordu, neden bu kadar ileri gitmesi gerekiyor?

Çoğu gün tembel ve itaatkar arasındaki çizgiler bulanıklaşır. Megumi, bacaklarını açmış, kollarını arkasına sıkıştırmış ve gevezelik edene kadar kalın siki üzerinde bir aşağı bir yukarı zıplamanı izlemeyi seviyor. Diğer günlerde, ona ne istersen yapmana izin vermeye o kadar istekli ki, ne yaptığın hiç önemli değildi.

Megumi, ona ağız işi verdiğinde tam bir karmaşa olur. Her dokunuşta vücudu sarsılır, yüksek sesli iniltiler kulaklarınızı çok güzel seslerle doldururdu. Aynısını senin için yapmayı asla teklif etmeyecek, ama şeytani bir gülümsemeyle dizlerinin üstüne çökmene bayılıyor.

Onu sürme şeklin her şeyden çok daha iyi. Bacaklarının titriyor, tükenme noktasını geçmişsin ama onun yüzünden durmak istemiyorsun. Onu daha sert sürmen için yalvarıyor ve asla tatmin olmuyor.

Anime ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin