Sana çarpıyor ve yüzleri göğüsüne gömülüyor:W/Erwin Smith, Jean Kirstein, Armin Arlert, Eren Yeager, Levi Ackerman
•ERWIN SMITH
Levi'nin ekibiyle bir toplantıdaydınız, ayrıca Hange ve Erwin de vardı. Erwin'in en sevdiği asker olan sana, Connie ve Sasha senin yanında oyalanırken konuşan Erwin'in yanında durman söylendi.
Göğüslerinin komutanının yüzüyle neredeyse buluştuğunu fark etmeden haritaya daha yakından bakmak için vücudunu eğdin. Erwin bir sinyal vermek için birkaç kez öksürür ama sen kesinlikle Erwin'in öksürüğünü dikkate almamıştın.
"Sasha ben patateslerini yemedim!" Connie yüksek sesle fısıldıyor, Sasha'nın kolunu hafifçe itiyor, ama drama kraliçesi Sasha , kasıtlı olarak dengesini kaybetti, sana doğru hafifçe düşerek vücudunu Erwin'e doğru itti.
"Sa-sasha!" diye bağırıyorsun, göğüslerinin içinde Erwin'in yüzünün sıkıştığını görünce donup kaldın. Erwin'in burnunun dekoltenin arasında olduğunu görmek için aşağıya baktığında yanakların kızardı.
"Er-erwin!" Levi dehşet içinde çayını Eren'in üstüne doğru tükürürken Hange bağırır. Erwin'in göğüslerine gömülmek ile ilgili olan arzularından birini gerçekleştirdiğini anlayınca bir iç çekti.
"Komutan!" Yüzünü görebileceğin kadar kibar bir şekilde parmağınla Erwin'in alnını hafifçe itiyorsun. Onun yanağında yavaş yavaş bir kızarıklık belirdi.
Erwin tüy kalemini masaya bırakır ve yavaşça masadan yere düşer. "A-asker..." diye kekeledi.
"Neye bakıyorsunuz veletler? Kapayın şu lanet gözlerinizi." Levi homurdanarak 104. Eğitim Birliği'nin kafalarını çevirmesini sağladı.
Erwin kasten Levi'ye bir başparmak işareti yaptı ve bir kez daha göğüslerinin üzerine yanlışlıkla çarptı. "Güzel ç-çok güzel." diye mırıltısını duyabildin.
Kaptan Erwin'e ne oluyordu?
•JEAN KIRSTEIN"Y/N!" Jean'in gökyüzünde uçtuğunu görmeden önce tek duyduğun kendi ismindi, kelimenin tam anlamıyla sana çarpıp, seni atından yere düşürmüştü. O kadat yükseğe çıkmayı nasıl başardı?
"Ohhhhh..." kafanı kaldırdın, onun hayalarını tekmelemeye hazırdın ama gözlerini açtığında Jean'in senin üstünde olduğunu farkettin, bir çeşit şınav pozisyonundaydı, onun yerine kafası bir yüzeydeydi- hayır, daha çok senin yumuşak göğüslerinin arasında gömülüydü.
"...ohhh" Jean'in göğüs dekolteniz arasında sesinin boğucu olduğunu duyabiliyordunuz. Nasıl bir adam bir kıza çarpar ve kendini göğüslerinin arasına gömerdi? Jean? Ah evet, tamam.