Genç kadın arabadan inip karşısındaki üç katlı taş yapıya bakınca yutkunmadan edememişti. Hayatında gördüğü en büyük evin karşısında şaşkınlığını gizlemesine olanak yoktu. Onları arabadan indiklerinde büyük bir kalabalık grup karşılamıştı. Özellikle kendisini gördüklerinde yüzlerindeki şaşkınlık okunabiliyordu. Elini sıkıca tutan adamın yanında etrafına şaşkınlıkla bakarken gözleri istem dışı kısılmıştı. Bir eli adamın büyük avucu tarafından sıkıca tutulurken diğer elini tutan küçük kızın neşeyle şakıması kadını kendine getirmişti.
"Babaanne biz geldik!" küçük kız kadının elini bırakıp koşarak kapıda kendilerine bakan yaşlı kadına koşarken genç kadın yanındaki adama sığınmak istercesine ona daha çok yaklaşmıştı. Adam kadının yapmaya çalıştığını anladığında ona dönerek kulağına fısıldadı.
"Dik dur ve onlara kendini ezdirmeyeceğini belli et. Bundan sonra bu konağın hanımı sen olacaksın!"
"Bana böyle bir hayatın olduğundan bahsetmedin! Beni bilmediğim bir dünyanın içine soktun!" kadının gergin ses tonu adamın dudağının yukarıya kıvrılmasına neden olmuştu.
"Günay aşiretine hoş geldin karıcım, bundan sonra bu kalabalıktan biz sorumlu olacağız! Seni korkutmalarına izin verme." genç kadın adamın sözleriyle gözlerini büyütürken adam kucağında kıpırdanan bebeği daha sıkı tutarak, öfkeli bir şekilde kendilerine bakan yaşlı guruba bakmıştı.
"Hoş geldin demek yok mu baba? Size karımla oğlumu getirdim!" Adamın sözleri kalabalık içinde yankı bulurken birden yükselen uğultu genç adamı daha da keyiflendirmişti. Genç adamın bakışlarında ki ifade adeta 'sizi yendim,' alaycılığıyla doluydu.
*----*
Hikayemizin ilk bir kaç bölümü burada yayınlanacaktır. Hikaye diğer online hikayeler bittikten sonra www.mermaridd.com sitesinde yayınlanmaya başlayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYE SUSAMIŞ KALPLER
General FictionHayat toz pembe değildi hiç bir zaman. Genç kadın mutlu olacağını düşündüğü bir evlilikten büyük darbeler alarak kurtulmuştu. Ancak geçmiş bir türlü peşini bırakmazken bir karar vermek zorunda kalmıştı. Ya kalıp kendinin ve bebeğinin hayatıyla oynay...