DC - Kurallar 4. Bölüm

8.4K 384 56
                                    

Dün geceden beri bir karara varmaya çalışıyorum ve sonunda varmıştım. Gitmeyecektim. İlk başta bağıran, oyundan çıkmak isteyen bendim. Kararımın arkasında durmalıydım. Dün gitmeyi planlasam da akşam iyice düşünüp kararımı vermiştim.

Aras... Çok farklı. Evet onun hakkında merak ettiğim çok fazla şey var. Ama bu merakımın bana kalması daha iyi. Bilirsiniz bir söz vardır. "Fazla merak..." Gerisini biliyorsunuzdur herhalde. Bu sözün gerçek olmaması için merakımın bende kalması daha iyi olur.

Bu gün okul olmadığına şükrediyorum çünkü başım çok ağrıyor. Küçük Derin'in midesi guruldamaya başlayınca aşağı inip kahvaltı yapma vaktim gelmişti. Geçmek bilmeyen baş ağrısı yüzünden kahvaltıdan sonra ağrı kesici alıp televizyonun karşısına geçtim. Hâlâ çok uykum vardı ve başım zonkluyordu. Annemle babam işte oldukları için evde de tektim zaten.

Dizi izledikten sonra gözlerim de ağrımaya başlamıştı. Bir bu eksikti. Belki uyuyup uyanınca hem gözlerim hem de başımın ağrısı geçer diyerekten kanepeye yattığımda gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

Kapının öküz gibi durmaksızın çalınmasıyla yerimden sıçrayarak etrafa bakmaya başladım. Kapı art arda yumruklanmaya başlanınca söylendim.

"Öyle kırılmaz. Daha sert vuracaksın!"

Sinirle bağırdığımda hızlıca kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açınca ağzım aralanmış bir şekilde karşımdaki kişiye baktım.

"Aras ?"

"Bir saattir kapıyı çalıyorum. Nerdesin kızım sen?"

"Uyuyoruz herhalde! Hem sanane ya." dediğimde sinirle nefesini dışarıya verdi.

"Ne uyumak maşallah. Mübarek kış uykusu sanki."

"Sen niye geldin buraya?"

"Seni çok özledim. Dayanamadım geldim." Alaycı bakışlarıyla omuz atarak içeri geçince sinirle ona döndüm.

"Ha ha. Çok komik. Gitsene evimden ya. Kıt mısın oğlum sen? Laftan anlamıyor musun!" diye bağırdığımda "Bağırmasan iyi olur." dedi.

"Sana ne." dediğimde derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"Git üstünü giyin hemen. Cafede diğerleriyle buluşacağız." dedikten sonra arkasına yaslanıp bana baktı.

"Anlamadım ?"

"Diyorum ki git üstünü değiştir şu pijamalardan kurtul. Ne biçim pijamaysa bu da. Şort mu pijama mı belli değil."

"Niye üstümü değiştircekmişim?"

"Ayılamadın güzelim sen herhalde. Ama ayıltmasını biliriz merak etme." deyip ayağa kalktı.

"Aras bak bir şey yapm- " cümlemi tamamlayamadan Aras beni omzuna alıp bahçeye çıkarmıştı bile.

Çığlık atarak durmasını söylerken havuza doğru gittiğini görünce ayaklarımla ellerimi sert bir şekilde ona vurmaya çalıştım. Başarılı da olmalıyım ki "Ahh!" diye inledi ve ardından yere düştü. Tabi omzunda ben olduğum için ben de yere düştüm. Acıyla ikimiz de yerde inlerken bi taraftan kalmaya çalışıyor diğer taraftan ise ona sövüyordum.

"Bok vardı da ayılttın! Gördük çok güzel ayılttın!" deyip sinirle içeri girip tekrardan kanepeye yattım.

"Derin! Kalkıyor musun zorla mı kaldırayım?"

"Niyeymiş o?"

"Dün aynı grupla buluşucağımızı söylemiştim hatırlarsan."

"Aynı zamanda da istemeyenin gelmek zorunda olmadığını da söyledin hatırlarsan."

D/C ? (Şişe Çevirmece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin