DC - 6. Bölüm

7.9K 384 89
                                    

Aras'ın yüzüne şaşkınlıkla bakarken ne yapmam gerektiğine dair hiçbir fikrim yoktu. O yüzünü yıkarken bende bir yandan konuşuyordum. Daha doğrusu konuşmaya çalışıyordum. 

"Ç-çok özür dilerim." Duvara sırtımı yaslayıp yere oturdum.

 "Allah kahretsin!" 

O da benim gibi sırtını yaslayıp oturdu.

 "Tamam Derin sakin ol." 

"Off!" ellerimle yüzümü kapattım.

"Çok abarttın. Neden yüzünü kapatıyorsun ?" 

"Çok utanıyorum." dedim kısık çıkan sesimle. Ardından konuşmaya devam ettim. 

"Zaten bu gün yeterince rezil oldum. Bir de bu eksikti şu hale bak." dedikten sonra Aras'a baktım.

 Dudaklarını birbirine bastırmış, gülmemek için kendini sıktığını görmemle utancım ve sinirim daha da artarken her zamanki gibi düşünmeden önüme geleni söylemeye başladım.

"Hay sikeyim! Hem sen ne diye bana yaklaşıp beni öpmeye kalkıyorsun ki? Sen benim neyimsin de beni öpmeye kalkıyorsun?"  

Şaşkınlıkla bakarken sinirle "Bir şey söylesene." dedim.

"Derin ben... Özür dilerim. O an sadece kafanı dağıtmak istiyordum ve kendimde değildim. İsteyerek yapmadım. Hem seni öpeceğime gider bana bağıran yaşlı teyzeyi öperim daha iyi." 

Tip tip baktım. Bir de kendimde değildim, isteyerek yapmadım diyor sanki sarhoştu. En iyisi bu konu daha da uzamadan konuyu kapatmak ve yaşanmamış gibi saymaktı. 

"Of Aras tamam hadi uzatma. Kalk diğerlerinin yanına gidelim." 

"Ama nasıl da hapşurdu. Yazık kıyamam." deyip kahkaha atmaya başlayınca omzuna sertçe vurdum. 

"Ne oldu güzelim? Pancar surata dönmüşsün." 

"Ne diyorsun?"  

"Yüzün diyorum. Pancar gibi."  Hah çok güzel bir de kızarmam eksikti. 

"Off Aras uzatma hadi yürü yürü." 

"Tamam be." 

Bizimkilerin yanına gittiğimizde Emir hariç hepsinin masada olduğunu gördüm. 

"Emir nerede ?" diye sorduğumda Cansu "En son siz peşinden gittiniz tuvalete. Bir daha da görmedik" dediğinde başımı tamam anlamında sallayıp erkekler tuvaletine gittim.

Tuvalete girdiğim gibi de köşede duvara yaslanmış ağlayan bir Emir'le karşılaşmayı beklemiyordum. Yani bekliyordum ama ağlamasını beklemiyordum açıkçası. 

Emir başını kaldırıp bana baktı. 

"Git buradan Derin ne olursun." 

Emir'in yanına çöküp başımı omzuna koydum. 

"Neden bu olayı bu kadar abarttın Emir ?" 

"İnsanların benle dalga geçmesini istemiyorum. Yüzünüze nasıl bakacağım. Ben böyle olsun istemedim. Bunu itiraf etmeye hazır değildim. Kendime bile yeni yeni itiraf ettiğim bir şeyi insanlara açmaya hazır değildim  işte." dediğinde ellerimle çenesinden tutup yüzünü bana çevirdim. 

"Diğerlerini geçtim ama benim sana bunu yapacağımı nasıl düşünürsün. Sen benim en yakın arkadaşlarımdan birisin. Seni çok seviyorum. Sen benim en değerlilerimdensin. Sende böylesin. Bunlar olağan şeyler. Kendine olan güveni geri getirip eski haline döner misin lütfen."

D/C ? (Şişe Çevirmece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin