Benim bu odada ne işim var? Onu geçtim nasıl ve ne zaman geldik biz buraya? Saatin 07.00 olduğunu görünce yatakta doğrulduğum gibi geri yatmam bir oldu.
"Ah!"
"Derin! Ne oldu?"
"Başım... Çok kötü."
"Benim de. Gider ayak içmeyecektik o shotları."
"Dün gece ne oldu Cansu?"
"Nasıl ne oldu?"
"Hatırlamıyorum." dediğimde gözlerini büyüterek bana baktı.
"Şaka yapıyorsun di mi?" Ciddi olup olmadığımı anlamak istercesine gözlerini kısıp bir süre bana baktı.
"Gerçekten hatırlamıyorsun. Şaka gibi..." Duraksadıktan sonra devam etti,
"Dün herkesin içinde şarkı söyledin ardından 2 çocuğun arasına girip dans etmeye başla-"
"Oralarını hatırlıyorum. Sonra?"
"Aras seni gelip al-"
"Ondan sonra Cansu."
"Sonra yanımıza geldiniz. Sen yine bir şey için ona kızıyordun. Geldiğin gibi içkilere fondip yapmaya başladın. Yüzünü buruştura buruştura içiyordun ama Aras da seni durdurmadı aksine içmene izin verdi. Sen söylenirken o daha sakin duruyordu ya da durmaya çalışıyordu bilmiyorum tam hatırlamıyorum oraları. Konuşman bittikten sonra cebinden bir şey çıkarıp sana uzattı. Kağıt ya da mendil o tarz bir şey olması lazımdı. Peçete bile olabilir."
"Sen de maşallah en az benim kadar güzel hatırlıyormuşsun her şeyi."
"Kanka ne yapayım dikkat etmedim ben de içiyordum o sırada."
"O uzattıktan sonra ne yaptım?"
"Ayağa kalktın."
"Ee?"
"Eesi o kadar. Sonra ne oldu bilmiyorum. Miden bulandı tuvalete gidecektin de Aras mı baktı sana yoksa sinirden mi kalktın bilmiyorum."
Oflayarak Selen'le Ceren'i uyandırıp onlara da olayı sordum. Onlar Cansu'dan daha beter çıkmıştı. İkisi bizim konuştuğumuzu bile görmemiş. Dün bu kadar fazla içtiğimi hatırlamıyorum. Ama başımın ağrısı tahminimin 10 katı içtiğimi kanıtlayan tek şeydi.
Eşyaları toplayıp aşağıya indik. Diğer herkes güzellik uykusuna devam ediyordu. Kızlar erkekleri uyandırmaya giderken çantalarla birlikte çimlerin üstünde duran pufa oturup denizi izledim.
Dün ne olduğunu hatırlamak istesem de bir türlü hatırlayamıyordum. Tamam içmedim demiyorum ama nasıl bu kadar fazla içtiğimi merak ediyorum. Aras'la tartışma nedenimiz bana şarkı söyletmesi yüzündendi sanırım. Ya da dans etmeme kızmıştı ben de sinirlenip bizimkilerin yanına dönmüştüm. Hatırlamıyorum. Gözlerimi kapatıp odaklandım. Hadi biraz daha zorla kendini Derin. Düşün, düşün..
"Ne yapıyon kızım sen burada ıkınır gibi?"
"Ya Ceren bir dur." Tekrar gözümü kapatıp bağdaş kurmuş vaziyette beynimi zorladım.
"Daha çok ıkınır gibi durmaya başladın."
"Ceren!" diye gülerek isyan ettim.
"Hatırlamaya çalışıyorum."
"Neden sadece ona sormuyorsun?" Karşıdan gelen Aras'ı işaret etti.
Yok artık diye ağzımı oynattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D/C ? (Şişe Çevirmece)
ActionBir grup genç arkadaş çocukların oynadığı bir oyunu oynamaya karar verirken başlarına gelecekleri bilselerdi hiç oynamamayı tercih ederlerdi. Kurallara uyulmadığında ne oluyordu? "Anlamıyorsun! Çocukların oynadığı bir oyundu bu.Hayatımızı değiştiren...