D/C - 28. Bölüm

4.2K 372 229
                                    

Selam. Hadi bir ilki gerçekleştirerek bu bölümün 100 vote almasını sağlayalım! Yapabilir miyiz?

Yana kaydırmayı unutmayın. İstediğiniz gibi bol fotoğraflı bir bölüm karşınızda canlar. İyi okumalar!

*****

"Sence de fazla abartılı olmadı mı?"

Sevimli gülüşümü yüzüme takınarak ona döndüm. "Hayır."

"Evin her yerini çiçekle doldurdun. Bunlar az oldu, biraz daha sipariş edeyim mi?"

 Bunlar az oldu, biraz daha sipariş edeyim mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çok kötüsün. Beğendiğini biliyorum. Işıkları kapatınca daha güzel olacak."

İki gündür Aras'ın abisinin evinde parti için plan yapıyordum. Aras'ın da hakkını yiyemem çünkü fikirler benden çıksa da gerçekleştiren oydu. Oyuna başladığımız ev değildi burası. O evin kimin olduğunu sorduğumda abisinin diğer evi olduğunu öğrendim.

Nasıl olur da bu kadar fazla mülk sahibi olduğunu dayanamayıp sordum. Sormadan bilgi öğrenemezsin ne de olsa.

"Avukat."

"Ne kadar iyi olduğunu görebiliyorum." dedim evin içinde gözlerimi gezdirdikten sonra.

"Öyle."

"Hiç görmedim yanında."

"İşi gereği yurt dışına gidip geliyor. En son Türkiye'ye gelişi bir ay önceydi sanırım. Neyse, burada olmaması sana yarıyor şu an." dediğinde anlamadığımı belli edercesine kaşlarımı çattım.

"Ben buradayken parti yapmak yok diye anlaşma yapmıştı benimle."

"Niye kabul ettin?" diye güldüğümde o da güldü.

"Büyük olan o."

Evi dolaşıp eksik bir şey var mı diye baktıktan sonra eve gitmeye hazırdım.

"Çok geç kalma. Ev sahibi olmasan da misafir değilsin."

"İlk gelen olursam da beni tanırsın. Partinin amacı bu değil Kaya."

Güldü. "Allah Allah neymiş bakalım partinin amacı?"

"Adı üstünde, maskeli balo diye boşuna dememişler."

Taksiye binerken bağırdı.

"12'den önce ya seni bulamazsam?"

"Külkedisine dönüşürüm."

Eve giderken ilk önce kiralayacağım elbiseyi almaya durduk. İçeri girdikten sonra ayırttığım straplez, siyah kabarık elbiseyi alacaktım ki arkasında duran gözüme çarptı.

"Pardon, bu elbisenin alıcısı var mı?"

"Sindirella'dan mı bahsediyorsunuz? Hayır." diyerek gösterdiğim elbiseye dönünce kafamı evet anlamında salladım.

D/C ? (Şişe Çevirmece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin