DC - 23. Bölüm

4.4K 301 41
                                    

Videoyu açtıktan sonra fotoğrafı görmek için yana kaydırmayı unutmayın. İyi okumalar

*****

Güzel ve olaysız(!) bir tatilin daha bitişine gelmiş bulunmaktayız. Bugün buradaki son günümüz. Yarın sabah erkenden yola çıkacağız. Uyandığımda saatin 17.00 olduğunu gördüğümde yataktan fırladım desem yeridir. Benim canım psikopat deli bff'lerim beni yine uyandırmayı unutmuştu.

Tam telefonla Cansu'yu arayacakken Selen odaya girdi. Meğersem beni unutmamışlar, uyuyamadığım için akşama kadar uyusun bari diye düşünmüşler canlarım. Sağolsunlar ama benim planımda son kez denize girmek vardı. Bu duruma üzülürken club için hazırlanmam gerektiğini öğrendim.

Hazırlandıktan sonra aşağı indiğimde herkes hazır bir şekilde beni bekliyordu. Anıl gülerek "Oo uyuyan çirkin uyanmış." dediğinde yüzümü buruşturdum, "Sensin çirkin."

Emir "Hiç de bile. Çok güzel olmuşsun bir tanem." dediğinde ona öpücük attım.

Bensu ve Duru ikilisi ise aralarında konuşurlarken bu lafın ardından bize gülüp aralarında konuşmaya devam ettiler. Bensu'yu anlarım ama Duru'yu hiç bu kadar konuşkan görmemiştim bunca zamandır. Bu kızın açılması için tatile mi gelmesi gerekiyormuş gerçekten?

Aras ise yüzüme bakmadan Kuzey'le konuşmasını bitirip Bensu'nun yanına gitti. Ne, şaka falan mı bu?

Ceren "Sabahtan beri birlikteler." dediğinde omzumu silktim, "Umrumda değiller."

"Umrunda olduğunu biliyorum Derin. Az önce yüzünün aldığı şekli görmeliydin." Sadece Aras'ın bunu bilerek yaptığımı düşünmesine darılmıştım. Başka düşünceler alemine dalmaya gerek yok ama bu konunun daha fazla uzamaması için hiçbir şey demek istemedim.

Emir heyecanla yanımıza gelip "Elbisene bayıldım. Ben olmuş muyum?" diyip kendini gösterdiğinde kahkaha atarak "Olmuş olmuş." dedim.

Taksiyle gitmeye karar verince barlar sokağına gelmemiz tahminimizden uzun sürmüştü. Bu da demek oluyordu ki tahminimden daha fazla orada kalacaktık. Ve gitmeyi hiç istemiyorum! Nasıl eğlenebilirdim orada? Nihayet dar sokaklardan geçerken yüksek ses müziklerin birbiriyle uyum sağlayarak karışmalarını dinledim.

Birçok mekan tahminimden daha küçüktü. Sokağın sonuna yaklaştıkça en büyük ve sevilen mekanların sonlarda olduğunu, önlerinde bir ton insandan oluşan kuyruk sırasından anladım.

Bensu "Ben hiç gay club göremedim ama?" diyince Emir göz devirerek cevap verdi,

"Tabi ki göremezsin burası barlar sokağı. Yolun sonundan sağa sapacağız." dediğinde bunu nereden bildiğini sorgulamak istesem de konuşmaya üşendiğim için yapmadım. Ne? Siz hiç hayatınızda bu kadar üşengeç insan görmemiş miydiniz? Eminim benden çok daha beterleri vardır.

Sağa dönmemizle ortamın değiştiği o kadar çok belli oluyordu ki. Bir yandaki sokağın aksine burada bütün sokak ışıklarının rengi farklı renkte yanıyordu, rengarenk. İnsanlara baktığımda istemsizce tedirgin oldum. Her neyse, herkesin kendi kararı ve buna saygı duymaktan başka bir şey yapamazsın dedim kendi kendime.

Emir "İşte burası." diyerek sol tarafa gitmemizi gösterdi ve hızlı adımlarla girişteki adamların yanına gitti,

"Burası gayler için gördüğün üzere." diyerek bizi gösteren adamlara kafasını salladı.

"Biliyorum lakin bugün bir hanımefendiyle görüştüğümde sorun olmayacağını söylemişti."

"Kimle ?"

D/C ? (Şişe Çevirmece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin