Tamam sorun ikinci olmamız değildi. Sorun, ikimizin de ikinci olmasıydı.
"Bir yanlışlık olmuş olmalı." dedim fakat kadın kafasını sallayarak "Hayır arkadaşlar ikiniz de ikinci olmuşsunuz. Az önce kayıtlardan emin olmak adına bir daha baktık."
Aras birden gülmeye başladı. "Ne gülüyorsun ?"
"Tuhaf..." Hala gülüyordu. Gülmesi sinirimi bozmaya başlarken kadın, elinde iki madalya ile yanımıza geldi ve tebrik etti.
Kalabalık birincinin etrafındaydı ama bizi de tebrik etmeye gelen insanlar etrafımızda toplanmaya başlamıştı. Gözlerim bizimkileri ararken arkadan birinin belime dokunmasıyla ona doğru döndüm.
"İyi iş çıkardın kuzu."
"Teşekkür ederim Emir. Ama yine de daha iyi olabilirdim."
"Gereğinden fazla iyiydin."
"Teşekkürler." Alnıma öpücük kondurdu ve Aras'ların yanına doğru gitti.
Kızlar yanıma gelmiş sarılıyorlardı. Hepsi bir ağızdan tebrik ederken gülümsemekle yetindim.
Cansu "Kuşum bu kadar abartmana gerek yok. Sonuçta seni geçmedi sadece berabere kaldınız. Yenilmektense berabere kalmak daha iyi." dedi.
"Evet biliyorum ama onu yenseydim beni küçük görmesinin cevabını çok güzel alacaktı."
"Derin kusura bakma ama şu anda tamamiyle saçmalıyorsun. Durduk yere canını sıkmanın anlamı yok." dedi Ceren'de.
Haklıydılar. Durduk yere canımı sıkmaktan başka bir şey yapmıyordum şu an. Berabere kalmak yenilmekten çok daha iyiydi. Kızlara gülümseyip sarıldıktan sonra diğerlerinin yanına gittik.
"Tebrik ederim Akar, iyi iş çıkardın."
"Tebrik ederim Kaya, iyi iş çıkardın."
Sarıldık. Güldü, güldüm.
"Yarıştayken düşecek gibi oldun dikkatimden kaçmadı. Bir yerinde bir şey var mı ?" Yarışta olmamıza rağmen buna dikkat etmesi şaşırmamı sağlamıştı.
"Hayır yok."
Özgür konuşmaya başladı "Peki gençler iddia olayını nasıl yapacaksınız? Bu durumda ya ikiniz de kazandınız ya da ikiniz de kaybettiniz. Hangisi ?" Bunu hiç düşünmemiştim ama haklıydı. Ya ikimiz de kazandık ya da ikimiz de kaybettik.
Aras "Kaybeden yok. İkimiz de kazandık. İkimizin de dediği olacak." dedi.
Normalde sırf gıcıklığına olsa bile buna karşı çıkardım ama dediği mantıklıydı. Çünkü ikimiz de kaybetmedik, kazandık.
Hep birlikte eve gitmek için arabaya doğru yürürken Aras arkadan bağırdı "Hey! Motorunla gitmeyecek misin ?" Arkamı dönüp hızlı adımlarla ona doğru yürüdüm.
"Sen şaka yapıyorsun değil mi? Cidden emin misin?" Bu sefer yüzüme alaycı bir ifadeyle bakmıyordu. İçten gülüyordu, içimi ısıtacak türden bir gülüş. Kafasını hayır anlamında salladı.
"İddia şartlarını hatırla. İddia iddiadır." Motorun anahtarını elime tutuşturdu ve kendi motoruna atladı. Kaskını takmadan önce dediği tek şey "Çabuk bin yoksa bana yetişemeyeceksin." oldu. Ardından gaza yüklenip ortadan kayboldu.
Ben ise hala şaşkınlığımı üstümden atamamıştım. Demek bu bebek artık benimdi! Hemen motora binip Aras'a yetişmek için yola çıkmıştım ki ileride durmuş beni beklediğini gördüm. Hızlı bir şekilde etrafında daireler çizdim. Tozlar havaya kalkarken fırsattan yararlanıp Aras'ı arkada bıraktım. Biraz gıcıklıktan zarar gelmez.
Nihayet eve varmıştım. Aras'ı tozlar düşündüğümden fazla oyalamıştı sanırım. Gerçekten güzel vakit geçirmiştim. Motoru evin önünde bıraktıktan sonra eve girmek için arkamı döndüğümde motoruna yaslanmış gıcık gülümsemesiyle bakan Aras'ı gördüm. Görmemle yerimde sıçramam bir oldu.
"Ne zamandır buradasın sen? Niye hiç sesini çıkartmıyorsun ödümü koparttın."
"Ne zaman fark edecek diyordum bende. Tüh! Korkuttum mu yoksa ?" Yine o pis gülüş...
"Ne zamandır buradasın ?"
"Sen gelmeden beş dakika önce buraya gelmiştim. Kestirme yollar biliyorum biraz." Göz kırpması gözlerimi devirip gülmeme neden oldu. Yanına gidince motoruna yaslanmayı bırakıp ayağa kalktı.
"Güzeldi, teşekkür ederim."
"Yaaaani eh işte fena değildi."
"Her zaman illa bir öküzlük yapmak zorundasın di mi?" Yanından geçip eve gidiyordum ki önüme geçti.
"Tamam ya bir kere de kızma. Evet güzeldi, ben de teşekkür ederim."
İşte böyle yola gelirsin Kaya. Gülümsedim, gülümsedi. Biraz daha yaklaşıp sarıldı. Kokusu çok güzeldi. En sonunda dayanamayıp sordum "Parfümün ne ?"
"Neden? Çok mu güzel kokuyorum?"
"Bende kendime aynısını alacağım." Sakın bana odun demeyin, ne yapayım ? Bende erkek parfümü kullanıyorum. Kokuları çok güzel.
Gülmeye başladı. "Ben sana alırım."
"İyi geceler Kaya."
"İyi geceler cadı."
*****
Yorumlarınıza ihtiyacım var. Fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim. Oy vermeyi unutmayın 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D/C ? (Şişe Çevirmece)
ActionBir grup genç arkadaş çocukların oynadığı bir oyunu oynamaya karar verirken başlarına gelecekleri bilselerdi hiç oynamamayı tercih ederlerdi. Kurallara uyulmadığında ne oluyordu? "Anlamıyorsun! Çocukların oynadığı bir oyundu bu.Hayatımızı değiştiren...