DC - 35. Bölüm

2.7K 289 134
                                    

Tanıtım filmini izlemeyen ve abone olmayan okurlarımı bekliyorum :)

Bol bol yorum yapıp oy veren canım okurlarım, çok çok öpüldünüz. İyi okumalar.

YB +100 Votedan sonra.

*****

"Beni özledin mi?"

Büyük ve soğuk elleri sesimin çıkmasına engel olurken aklımda tek bir şey vardı. Şu an benim arkamdaki oysa aşağıdaki kimdi? 

"Tuzak!" diye bağırabildiğim kadar bağırdım ama sesimin boğuk çıkmasından dolayı sesimi duyduğundan emin değildim.

"Adamlarım icabına bakmıştır, kendini yorma." demesiyle sulanan gözlerime engel olamadım.

"Sesi duyuyor musun? Duymuyorsun. Her şey tam da planladığım gibi."

Beni kendine döndürdü.

"Elimi çektiğimde bağırırsan Aras Kaya'ya olacaklardan tek sorumlu sen olursun."

Aklım almıyordu. Nasıl bizi bulabilmişti, Aras'ın evinde güvenlik yok muydu? 

"Doğruyu söylemek gerekirse telefonu kapatman işimi daha zorlaştırır sanıyordum." dediğinde yüzümü buruşturdum.

"Senden iğreniyorum."

Güldü. 

"İlk defa duyduğum bir şey değil," der demez arkamı döndürerek tekrar eliyle ağzımı kapattı. Beni kendine bastırarak dişlerinin arasından konuştu.

"Benim iznim olmadan kimse kızlarımı alamaz, kimse onları hastaneye tıkamaz, kimse beni hapse attıramaz!"

Bağrışını sadece benim duyacağım şekilde ayarlamıştı. Soğuk sesi korkmama neden olurken kaslar içinde olan vücudu bedenimi kaçmamam için sarıp sarmıştı.

"Bunu neden yapıyorsun?"

"Neden yaptığımı çok iyi biliyorsun Derin Akar... Kiminle uğraştığınız hakkında hiçbir fikriniz yok. Siz çocuklar, hiç kafanız çalışmıyor." dediğinde başımı salladım.

"Haklısın, çocuğuz. Hata yapa yapa büyüyeceğiz. Bunu bildiğin halde neden bizimle uğraşıyorsun?"

Gülerek kendini daha da bastırdı.

"İşlerimi yarım bırakmayı sevmem."

Sormamam gereken soruyu merakımdan sordum.

"Hapisten nasıl çıktın?"

"Gerçekten kim olduğum hakkında en ufak bir fikriniz bile yok." Dedikten sonra dudağını kulağıma yaklaştırdı.

"Ben istersem yapamayacağım, yaptıramayacağım hiçbir şey yok. Her yerde adamlarının olmasının avantajı." diyerek güldü.

"Tabi sizi biraz araştırınca kim olduğunuzu, nerede olabileceğinizi bulmak pek de zor olmadı. Özellikle Aras'ın düşürdüğü kağıdı bulunca."

Aptal. Nasıl böyle basit bir hata yaparak o kağıdı dışarı atabilmişti. Dikkat çekmesin diye de sigara paketinin içine sıkıştırmıştı kağıdı. Beni koruyacağını söyleyip duruyorsun ama bana zarar vermekten başka bir işe yaramıyorsun Kaya. Sanırım bu gerçekle yüzleşmenin vakti geldi ama şu an asıl önceliğim bu değil.

"Biz kimmişiz?"

"Senin hayatın sıradan. Gerçekten de şikayet ettiğin kadar basit bir hayatın varmış." demesiyle başımı arkaya doğru çevirdim. Göz teması kuramıyordum ama onun bana baktığını biliyordum.

D/C ? (Şişe Çevirmece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin