DC - Başlıyoruz! 19. Bölüm

4.8K 258 48
                                    

Özgür bu gün daha iyi. Doktor denizanası zehirlenmesi olduğunu söylediğinde Ceren öleceğini anlayıp kendini yerle bir etmeye kalkışsa da bu tepkiyi vermek için erken olduğunu söyledi doktor. İlaçları ve kremleri dünden bu güne epey etkisini göstermişti ki bu da durumunun düşünüldüğü kadar ciddi olmadığını gösteriyordu. Şimdi ise bütün gece uyuyamadığım için bunun acısını çıkartacağım ve bu şirin oteldeki odada uyuyacağım...

"En azından alçımı çıkarttırdık. Hadi dolaşmaya çıkıyoruz hep birlikte ve sende geliyorsun." diye odama dalan Ceren'e tam bağıracaktım ki üstünde hiçbir şey olmayan Özgür'ü yanında gördüm.

"Gidip üstünü giyer misin lütfen." dediğimde Ceren'e baktı.

"Giyemez. Yaranın açık kalması gerekiyor ve kapalı kalması iltihaplanmasını tetikleyebilir."
Ups. Sanırım hırçın kızımız kraliçelikten köleye düşmüş gibi duruyor.

"Dolaşma derken club kast ettiğinizi sanmamıştım."

"Hadi ama Derin, içimizde cluba gelmeyi en çok sevenin kim olduğunu biliyoruz."

Tamam, Cansu doğru söylemişti. Uykum olsa da bunun daha iyi geleceğini biliyorum. Hem birkaç dans edip eğlenmenin hiçbirimize zararı olmaz. En azından şimdilik.

"Devil Eyes mı çalıyor? En sevdiğim. Ah, çok özlemişim! Özellikle en son senin partinden bu yana hiçbir eğlenceye gitmediğimi sayarsak."

"Haklısın uzun zamandır ben de gitmiyordum. Bu yüzden bunu daha da eğlenceli hale getireceğiz. Artık sizin düşündüğünüz gibi basit oyunlar oynanmayacak. Kendinizi aşmalısınız. 15 dakika sonra üst kata gel. Locada yer ayırttım herkes orada olsun."

Konuşmama müsaade etmeden çekip gitmişti. Anlamadım, basit oyunlar derken neyi kast etti? Kusura bakmasın ama bunların çocuk oyunu olduğunu düşünen varsa bile kimse yaşananları öyle gösteremez. Daha dün Özgür'ü bütün bir gece hastanede bekledik.


Hepimizin sığacağı meşhur loca koltuklarına oturup Aras'ı beklemeye başladık. Dediği şeyi anlamasam bile yakında öğreneceğimi biliyordum. Nihayet masaya içkilerle gelip oturdu.

"Sonunda gelebildin. Fazla meşguldün sanırım." diye konuştum.

"Aslında evet. Aşağıda çok güzel bir kızla tanıştım, istersen tanıştırabilirim." dedikten sonra gülmesini kesip ciddileşti.

"Her neyse, artık gerçek şişe çevirmeyi oynamaya hazırsınız. Bugüne kadar söylediklerinize pek bir şey dememiş olsam da bu saatten sonra işler böyle yürümeyecek. Çocuk oyunu oynamıyoruz. Kendinizi kandırmayı bırakın ve cesaretlerinize odaklanın."

"Hey bir dakika, bu neydi şimdi böyle?" diye sorduğumda diğerlerinin de benimle birlikte Aras'ın ne demek istediğini anlamaya çalışıyorlardı. O sırada şişeyi çeviren Aras şişe durmadan karşıma oturdu.

"Çok konuşuyorsun Akar. Ee, D mi C mi ?"

Şişeye baktığımda gerçekten de ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ve bunu yapmaya çalışırken de salak gibi gözüktüğüme emindim.

"Beni bu laflarla korkutacağını mı sanıyorsun? Cesaret."

Kızların bana endişeli bakışlarla baktığını görünce onlara sadece omuz silktim. Bensu'nun bana sorması her ne kadar iğrenç olsa da ondan ne beklenir Allah aşkına. Bir clubta benden ne yapmamı isteyebilir en fazla? İçkiye shot atmak.

"Korkmamana sevindim canım. Bu kostüm sana olur değil mi? Aşağıdakilerden ödünç aldım. Birazdan sahnedeki kızlarla dans edecek olmandan dolayı heyecanlı değilsindir umarım?"

D/C ? (Şişe Çevirmece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin