*Jungkook pov.*
Azt sem tudtam, hol kezdjek olvasni. Bár végülis szócséplés volt az egész, amiben el volt rejtve a lényeg. Gyorsan elolvastam. Megtudtam, hogy tényleg holnap kezdek, hogy másfél hónapig kell ott lennem, hogy a fiú anyja külföldön lesz, meg amiket eddig is tudtam. Csak a fiú nevét nem tudtam meg, és ez kicsit idegesített. Hiába kérdeztem meg a főnökömet, nem válaszolt. Rengeteg fiú név eszembe jutott, de mindet elvetettem. Gondolkodtam ezen még egy darabig, utána kimentem a kertbe ledolgozni az ebédet. Általában bent szoktam edzeni, de jó idő volt, így kijöttem.
Edzés közben annyit gondolkodtam, hogy azt vettem észre, hogy fáradtan fekszek a fűben, és az eget bámulom. Sűrűn csináltam ezt, hogy kicsit kikapcsoljak, és a pszichológusom szerint is jót tesz a lassan jelentkező depressziómra -ami nem mellesleg szintén az álmom és hasonlók miatt van-.
Sokszor képzeltem el, ahogy ugyan ezt teszem, csak valakivel, akit szeretek. Néha kivettem a fejem alól az egyik kezem, és magam mellé nyúltam, azt remélve, hogy megfoghatom valaki kezét, de mindig csalódnom kell. Sosem volt ott senki, csak a füvet szoktam markolászni. Olyankor szomorkásan teszem vissza a fejem alá a kezem, és csak tovább bámultam az eget. Szerettem a felhőket nézni, hogy milyen alakjuk van vagy merre haladnak és milyen sebességgel.
Annyira lenyugodtam, hogy a fejfájásomat sem éreztem. Viszont annyit néztem a felhőket, hogy lassan elaludtam. Elég sokat alszok mostanában, de így is úgyis fáradt leszek, szóval teljesen mindegy. Most kivételesen nem jelent meg szokásos álmom, ahelyett viszont a Jiával való veszekedést láttam magam előtt.
Pár óráig még szunyókáltam a füvön, mikor egy kezet éreztem a vállamon, ami rázogatni kezdett.
- Jungkook. Jungkook. Ébredj, álomszuszék!
- Taehyung, menj a francba. - ki se nyitottam a szememet, csak elfordultam. - Fáradt vagyok.
- Majd alszol éjjel. Ébresztő!
- Ah, faszom. - felültem. - Mit akarsz?
- Bulizni.
- Anyád! - visszadőltem. - Épphogy nem fáj a fejem, te meg azt akarod, hogy reggelre meghaljak? Amúgy meg holnap munkám lesz.
- Nem unod még a gyerekeket? - kérdésére csak megforgattam a szememet. Szerintem nem volt olyan nap, amikor találkoztunk, és nem kérdezte volna ezt meg tőlem.
- Nem! Szeretem a munkámat.
- És miért alszol a kertben?
- Mert miért ne? Edzettem kicsit és elaludtam.
- Az edzés látszik is. - utalt a pólómra, amit kicsit átizzadtam.
- Kuss. Mit akarsz, mit csináljunk?
- Dumáljunk. Mi van veled és Jiával?
- Bármiről beszélhetünk, csak erről nem. De szó szerint bármi másról!
- De engem érdekel. - oldalamba fúrta egyik ujját, hogy piszkáljon.
- Csak összevesztünk.
- Kitalálom: megint nem akarsz vele lefeküdni, és úgy érzi nem elég jó neked.
- Túl sok mindent osztok meg veled. De amúgy igen. Megint nyavalygott.
- Mondtam már, hogy szakíts vele. Úgysem akarsz vele lefeküdni, akkor minek tartod magadnál?
- Mert szép.
- Szerelmes vagy?
- Jiába? Nem, köszi! Csak kedvelem. Az nem ugyanaz. Az álmomban lévő személybe vagyok valamiért szerelmes.
ESTÁS LEYENDO
A Bébiszitter
Novela JuvenilJeon Jungkook egy 22 éves bébiszitter, aki remekül végzi a dolgát. Egy nap viszont kap egy egy hónapos munkát, ami eddigi legnehezebb feladata lesz. Vajon sikerül neki elvégezni, vagy beleőrül a feladatba?