21.

802 66 3
                                    

*Jimin pov.*

Lassan 3 órája bőgtem a fürdőkádban. Bár abból az utolsó egyet csak üres bámulással töltöttem. Már semmi érzés nem volt bennem. Mindig így járok. Elszalasztom azt, aki igazán jó lenne számomra.

Sokszor aludni sem tudtam, hisz tudtam, hogy Jk a szomszéd szobában van, de mégsem mehetek át, hogy átöleljem. Kezdtem lassan beletörődni a sorsomba, miszerint ő sosem lesz az enyém. De valójában mégsem érdekel! Küzdeni fogok, ha kell, előtte nyalakodok majd Liammal! Nem érdekel, ha undorodom attól az angol fiútól, a lényeg, hogy megkapjam, amit akarok. És meg fogom kapni. Akármibe is kerül!

Gondolataimból egy halk kopogás zökkentett ki.

- Jimin. - hallottam tompán az ajtó túloldaláról. Válaszolni viszont nem voltam hajlandó. - Jimin, gyere ki. Órák óta ott vagy. Aggódom. - milyen édes, aggódik. - Jimin, légy szíves.

- Nem!

- Kérlek szépen, nyisd ki.

- Nem. Inkább menj, és szexelj. - utolsó mondatomra könnyeim újra kezdtek előtörni.

- Tudom, hogy nem akartad látni, és hogy rossz élmény volt, de... Azt hittem később jössz, és akkor nem kell látnod. Figyelj, sajnálom, ha rosszul érintett az egész, de egyszerűen felejtsd el. Kérlek, gyere ki.

Picit elgondolkodtam. Talán tényleg sajnálta. Kimásztam a kádból, és kizártam az ajtót, mire a kint álló azonnal benyitott, és a karjaiba zárt. Kissé nagyon meglepődtem. Egy nálam sokkal magasabb és érettebb férfi engem ölelget a fejét a nyakamba hajtva. Lassan viszonoztam az ölelését, és csak élveztem a pillanatot. Sajnos csak egy perc volt, Jk elengedett.

- Ne haragudj, jó? - erre bólintottam egy aprót. - Egy kis mosoly? A kedvemért. - erre akaratlanul is elmosolyodtam, de egy könnycsepp lefolyt az arcomon. Jk észrevette, és hüvelykujjával letörölte, a keze viszont az arcomon maradt. Egy darabig a szemét fürkésztem, de zavaromban inkább elnéztem. Jungkookot viszont nem zavarta. Közelebb lépett hozzám, és szabad kezével az állam alá nyúlt, így a tekintetem újra rászegeződött. Csak nem akar megcsókolni? - Ezt ne mond el senkinek. - finoman enyémekre tapasztotta ajkait.

Nem kicsit ijedtem meg! Olyan finomak voltak azok ajkak, de ez nagyon meglepett. Csak néztem, ahogy csukott szemekkel kényezteti ajkaimat. Végül átadtam magam az érzésnek, és Jk nyakát átkarolva óvatosan viszonoztam. A következő pillanatban pedig már vad táncot járt a nyelvünk. Kis idő múlva kezdtem már fáradni ebben az egészben, amit Jk észrevett, és egy lassabb tempót vett fel. Jó volt, élveztem.

Lassan 5 perce csókolóztunk már egy helyben. Az előttem álló egy halk sóhaj kíséretében elvált ajkaimtól, és összeérintette a homlokunkat.

- Ezt miért? - nyögtem ki pár perc múlva.

- Fogalmam sincs. De egy szót se szólj senkinek.

- Rendben. De ezt akkor sem értem.

- Ne is értsd. Én sem értem. - finoman a homlokomra puszilt, majd lement.

Még mindig kapkodva kicsit a levegőt bementem a szobámba, és befeküdtem az ágyba. Hirtelen vinnyogni kezdtem, mint egy kisgyerek. Olyan boldog voltam.

- Ezaz, ezaz, ezaz!! Talán mégis szeretnek engem odafent! - kezeimet a fejem alá tettem, és örültem magamnak. Tudom, egoista dolog, de leszarom. Hadd legyek már boldog én is!

Imádom ezt a pasit.

*Jungkook pov.*

Akaratlanul is mosolyogva ültem a tévé előtt. Egész jó napom van. Egy jó kis szex, aztán egy pár perces csók Jiminnel. Nem tudnék kedvencet választani. De ha kéne, akkor a csókot választanám. Az sokkal érzékibb volt, mint a szex Jiával. Igaz, hogy rövidebb ideig tartott, de akkor is sokkal jobb volt.

A BébiszitterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin