*Jungkook pov.*
Jó darabig néztem az alvó szőkét, majd úgy döntöttem, lemegyek valami ebédet csinálni. Kinyitottam a hűtőt, de csak a banános tejen akadt meg a szemem. Nem vagyok nagy mestere a főzésnek. De ha kell, akkor kihozom magamból a legtöbbet. Előszedtem néhány dolgot, és nekiláttam.
Nagyjából másfél óra múlva végeztem. Megmostam gyorsan a kezemet, aztán felmentem a szőkéhez. Mikor benyitottam Ő már ülve telefonozott. Szótlanul beültem mellé az ágyba.
- Hogyhogy nem alszol? - kérdeztem fél perc csend után.
- Nem voltál itt. - mondandója közben fel sem nézett a telójából.
- Amíg nem ismertél, tudtál aludni. - kivettem a kezéből a telefont, és az ágy végébe dobtam.
- Hé! - rám kapta a tekintetét. Csak nevetve adtam a szájára egy puszit, amivel sikerült elhallgattatnom.
- Csináltam ebédet, jössz enni?
- Persze. Már ha még egyben van a konyha. - elindult le, én pedig követtem.
- Egyben van, ennyire nem vagyok béna.
Ebédeltünk egy jót, ami a tehetségemhez képest jól sikerült. Átültünk utána a kanapéra, és elindítottunk valami sorozatot. Egész nap filmeztünk.
Később, spontán rámásztam Jiminre, amit hagyott is. Egy kis élvezkedés után a kanapén felkaptam az ölembe, és bevittem a szobámba. Óvatosan az ágyra dobtam és azonnal fölé tornyosultam. Láttam a szemében a csillogást, ahogy már nagyon akar engem. Én is így voltam vele. Egy pimasz félmosollyal az arcomon lehajoltam hozzá, és lágyan, de akkor is szenvedélyesen megcsókoltam. Nem tököltem, azonnal nyelves csókkal kezdtem, ami viszonzásra is lelt. Azok a mézédes ajkak... Jobb, mint a mennyország.
Lassan elhúztam ajkaimat övéitől, és áttértem arcélére, majd a nyakára. Először csak nyálas csókokat hagytam a területen, aztán egy fokkal feljebb váltottam, és már harapásnyomokkal tarkítottam hófehér bőrét, néhány helyen meg is szívva. A szőke szája közvetlenül a fülem mellett volt, így minden apró sóhaját éreztem és hallottam, amik csak jobban beindítottak. Hajamban turkált, vagy a pólót gyűrögette a hátamon. A felsőjétől nem tudtam továbbmenni, ezért egy mozdulattal lerántottam róla, ezzel párhuzamban ő is rólam. Teljesen elém tárult a felsőteste, aminek láttán nyelvemmel megnyaltam szám sarkát. Miközben haladtam lejjebb a testén, az ő keze felfedezőútra indult rajtam. Kulcscsontjánál hosszabb ideig elidőztem, miközben a szőke a hátamat karmolgatta, és a hajamban turkált.
Már szinte az egész felsőtestét végigcsókoltam, jó sok helyen meg is szívtam. Nem tököltem tovább, egy mozdulattal lehúztam róla a nadrágot, az alsójával együtt, mire elém tárult merev farka. Egy pillanattal később magamat is megszabadítottam a szorító érzéstől, amit az alsóm nyújtott. Visszahajoltam a szőke ajkaira, és egy vad csókot adtam rá.
- Ne húzd már! - szólt rám egy sóhaj mellett.
- Shh... Csak élvezd. - újra a nyakára tértem át. Már minden lehetséges helyen megszívtam hófehér bőrét, és mivel még mindig harapdáltam, fájt már kicsit az alattam lévőnek.
- Kezdjük el végre. - fellökte a csípőjét, mire felmordultam.
Belementem a kérés tárgyába, lejjebb csúsztam az ágyon, és Jimin lábai közé térdeltem. Nyelvemmel végignyaltam teljes hosszán, közben végig a szemébe néztem, hogy lássam minden reakcióját. Kissé szétfeszítettem lábait, hogy jobban odaférjek, majd kezem közé fogtam kőkemény farkát. Pimaszul elmosolyodtam, majd egy csókot nyomtam makkja hegyére. Először csak nyelvemmel köröztem rajta, aztán lassan a számba csúsztattam. Lassan toltam lefelé a fejemet, míg végül elnyeltem teljes hosszát. Tompán hallottam a fiú élvezettel teli nyögéseit, ahogy a fejemet mozgattam és nyelvemmel köröztem péniszén. Miközben rajta munkálgattam, magamnak is elkezdtem verni, mert már nem bírtam az érzést. Az pedig csak jobban beindított, hogy a szőke a hajamba markolva tolta lefelé fejemet. Na meg a hangja... Azok az erotikus, élettel teli nyögések, amik eljutnak a fülemhez, valahogy jobban beindított, mint bármi más a világon.
Pár percen belül abbahagytam a Jiminen való munkálkodást, és felhajoltam hozzá. Ráhajoltam ajkaira, és a lehető legszenvedélyesebben csókoltam meg. Egy vad csók után újra a nyakára tértem, amit már csontig leszívtam mindenhol. Mindeközben három ujjamat a szájába tettem. Vette a célzást, és nyálazni, szopni kezdte. Mikor már eléggé nedvesnek éreztem ujjaimat, kivettem a szájából, és járatához illesztettem, majd lassan feltoltam az első ujjamat. A fájdalmas nyögésre nem mozdítottam az ujjamat, hagytam, hogy szokja. Addig is pillangópuszikkal leptem el az arcát. Mikor már megszokta, elkezdtem lassan mozgatni az ujjamat. Egy idő után csatlakoztattam a második, később pedig a harmadik ujjamat is.
Mikor már elég tágnak éreztem, kihúztam az ujjaimat, és járatához illesztettem farkamat. - Kész vagy?
Bólintott.
- Mond ki, addig nem kezdem el!
- Kezd el, kész vagyok!
Egy bólintás mellett lassan betoltam péniszemet, amit a fiú egy hangos, fájdalmas nyögéssel díjazott. Vártam egy kicsit, amíg megszokja, addig adtam egy rövid csókot a szájára. Hamar megszokta, és mikor fellökte a csípőjét lassan beljebb ereszkedtem. Először lassan kezdtem csak mozogni, majd fokozatosan gyorsítottam. A fájdalmas nyögéseket, kéjesek és élvezettel teliek váltották fel. Valamit kezdenem kellet a kezemmel is, így nagy tenyerembe fogtam farkát, és mozgatni kezdtem a kezemet. A szőke el sem tudta dönteni, hogy sírjon vagy inkább élvezze a kétszeres kényeztetést.
Egy idő után kihúzódtam, és négykézlábra állítottam Jimint, majd tövig visszatoltam. Válaszul egy akkora nyögést kaptam, mint még soha senkitől. Hátára hajoltam, és úgy hajtottam fejemet a nyakhajlatába. Adtam füle mögé egy puszit, és folytattam a mozgást. Minden lökés egyre erősebb volt, közben figyeltem a fiúra, nehogy baja essen.
- Gyönyörű vagy. - búgtam reszelős hangomon.
- Ko...kook! - erősen markolászta a lepedőt. - El fo...el fogok mennih! - ezzel egy hangos és nagyon magas nyögéssel a lepedőre engedte nedveit. Egy percen belül én is követtem őt, és belé engedtem az élvezetemet. Még egy darabig benne voltam, majd mikor már lenyugtattam tomboló szívemet, kihúzódtam belőle.
Elfeküdtünk mindketten, és magamhoz húztam a fiút. - Jól vagy? - kérdeztem lihegve.
- Fáj a nyakam.
- Jobb lesz majd. - adtam az említett területre egy újabb puszit.
- Hagyd a nyakamat! - mellkason csapott, aztán helyezkedni kezdett. A végeleges póz pedig az lett, hogy a feje a mellkasomon pihent, a lábát pedig átdobta a combomon. Akár meg is süketülhetett volna a szívverésemtől, mert még én is hallottam.
- És hogy teljesítettem?
- Nincs kihez hasonlítanom. - megvonta a vállát, mire kuncogva öleltem magamhoz.
Az órámra néztem, ami már bőven 11 után járt. - Aludnunk kéne. Késő van. - választ már nem kaptam, és mint kiderült, azért, mert a fiú már aludt.
Kint esett az eső, ami kellemessé tette az esti sötétséget. A szőke szuszogása, a hangos szívverésem, az eső hangja betöltötte a szobát. Még utoljára adtam egy puszit a szőke tincsei közé, majd a plafont bámulva vártam, hogy elaltassanak a hangok.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A Bébiszitter
Подростковая литератураJeon Jungkook egy 22 éves bébiszitter, aki remekül végzi a dolgát. Egy nap viszont kap egy egy hónapos munkát, ami eddigi legnehezebb feladata lesz. Vajon sikerül neki elvégezni, vagy beleőrül a feladatba?