5.Bölüm- Tanışma
Hafta sonu geldiğinde Su hazırlanmış. Hector'un attığı adrese gitmek için yola koyulmuştu.
Adrese geldiğinde gördüğü kocaman eve şaşırmamıştı. O firmanın sahibiydiler ve kalabalık bir aileydiler. Bu yüzden sebebi. Taksiden inip bahçe kapısından geçerken güvenlik hiçbir şey dememişti. Haberi olduğunu anlamasıyla gergin adımlarını kapıya ilerletti. Zili çalarken gözleri saatine kaydığında biraz erken geldiğini anlamıştı.
Kısa bir süre sonra açılan kapıyla yüzüne kondurduğu gülümseme kapıda gördüğü Peter ile solmuştu. Şaşkınlığını üzerinden atıp bir şey demeden arkasını dönüp gitmeye başladı. Birkaç adım atmıştı ki onu durduran "Su Hanım bir sorun mu var?" diye soran Jonathan olmuştu.
Arkasını dönüp onlara baktı. Peter'ın bakışları onu son gördüğü zamanla aynıydı. Çok incelemeden Jonathan'a dönüp bir şey diyemeden öylece durdu. Ne diye bilirdi ki?
Jonathan eliyle içeriyi gösterirken kardeşinin bakışları dikkatini çekmişti. Su buradan gitmek istese de ayıp olacağını düşünüp içeriye adımladı. Peter kapıyı kapatırken Jonathan ona salonu göstermişti. Salonu girdiğinde göz göze geldiği Robert ile eli bileğine gitmiş ve ovalamaya başlamıştı. İstemsizce yaptığı bu hareketi Robert ve Peter dışında kimse anlamamıştı.
Şaşkınca onu incelemeye başlamıştı aile üyeleri.
Robert'ın bakışlarının da Peter'ınkinden bir farkı yoktu. İkisinin Su'ya karşı olan bakışlarını herkes fark etmişti. Robert bir şey diyecekken koşarak salona gelen Austin ile susmuştu. Arkasından hızlı adımlarla Hannah ve kucağında ağlayan Matthew vardı.
Austin'in minik adımları onu gördüğü anda duraklasa da ardından hızlanıp gidip onun bacaklarına sarılmıştı.
Herkes şaşkınca onlara bakakalırken Su gülümseyip Austin'in önünde onunla aynı hizaya gelmişti.
Su'yun onun saçını okşayan eli Austin'in "Sen benim halam mısın?" sorusuyla durmuştu. Anlamaz gözlerle etrafına baksa da kimseyle göz göze gelememişti. Herkes gözlerini kaçırıyordu. Austin tepkisini beklemeden onun elinden tutup kardeşinin yanına getirdi. "Alsana onu kucağına." Su şaşkınca Hannah'a ve Austin'e bakarken Hannah Matthew'i ona uzattı. Kısa bir süre sonra susan Matthew ile insanların şaşkınlığı daha da büyümüştü.
Jonathan ise o sırada önündeki manzaraya odaklanmıştı.
Hannah "Sende dursa olur mu?"
Su buna anlam veremese de başını sallayıp kucağındaki minik bedeni inceledi. Kendine bakan bakışlarla gülümserken Austin onun kıyafetinden çekiştirince ona baktı. "Oturalım mı?"
Austin'in bu sorusuyla herkes kendine gelip otururken Peter ve Robert bakışmıştı.
Robert "Abi çocuklar bir süreliğine gidebilir mi? Bir şey konuşmamız gerekiyor."
Thomas Robert'ın cümlesinden sonra kaşlarını çattı. Önemli bir şey olmasa böyle demezdi biliyordu. Eşine dönüp rica ettiğinde Hannah ilk olarak Matthew'i aldı. Su'dan ayrıldığı anda ağlayan minik bedenle Hannah "Acele edin lütfen." dedi ve Austin'in elini tutup onları götürdü. Austin'in gitmek istemese de Su'dan aldığı onayla annesiyle gitmişti.
Henry "Ne oldu Robert? Sorun ne?"
Peter ile aynı anda "Bu kadına güvenemezsiniz." demişlerdi.
Su bu cümle üzerine yüz ifadesini değiştirmese de elini yumruk haline getirmişti.
Jonathan "Peter! Daha açık konuşun. Ne ima ediyorsunuz?"
Su daha fazla dayanamayıp konuşmuştu. "David ile arkadaşlığımdan dolayı hoş olmayan şeyler ima ediyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Tesadüf Belki Kader
Ficción General*TAMAMLANDI* Garip olaylar silsilesi Gerçek ailem 20.12.2022 (Başlangıç) 16.07.2023 (Bitiş) Not: Kapak yapamadığım için böyle.