6.Bölüm- Kararlılık
David evine yaklaştığında vazgeçip diğer abisinin yanına gitmeye karar vermişti. Abisinin evine geldiğinde acele bir şekilde çaldığı kapıyı kimse açmamıştı. Tam vazgeçip döndüğü sırada karşısında abisi Dean'i gördü. Kaşlarını çatmış ona bakıyordu. David'in hızlı alıp verdiği soluklar göğüs kafesinin hareketini belirginleşirmişti. Hızla kapıyı açıp kardeşini sırtından içeriye itti.
Mutfağa gidip bir şişe su ve iki bardak alıp gelmiş ve suyu verirken "Ben bir duş alıp geliyorum. Sen de sakinleş o sürede." demişti. Bazen yürüyüş bazen de koşu yapardı. Bu yüzden ter içindeydi.
David abisini beklerken aklından geçen düşüncelerle başını geriye atıp gözlerini kapatmış ve oturduğu koltuğun yaslanma yerine yaslamıştı.
*
Jonathan kimseden çıt çıkmamasıyla ayağa kalktı. Odadan çıkacakken "Su ile konuşup vazgeçireceğim." demişti. David'in sözleri ve tavrını düşündükleri için kimse ona karşı çıkmamıştı. Evden çıkmadan onca pantolonundan çekilmesiyle oraya döndüğünde Austin'i gördü. Gülümseyerek onun önünde eğildi. "Halam gitmiş. Ona mı gidiyorsun? Beni de götürür müsün?"Jonathan kararsızca ona bakarken Hannah'ın "Götürebilirsin." demesiyle kucağına alıp evden çıkmıştı. Kucağındaki minik bedenin heyecanını hissedebiliyordu. Gülümsedi bu duruma. Kendisinde de benzer bir heyecan vardı. İlk defa baş başa sayılabilecek bir şekilde konuşacaklardı.
*
Dean hızlı bir şekilde duşunu alıp kardeşinin yanına dönmüştü. Durumun babasıyla ilgili olduğunu az çok tahmin edebiliyordu."Sorun ne?"
David düşüncelere daldığı için abisinin geldiğini fark etmemişti. Başını yasladığı yerden kaldırıp ona baktı.
"Babam bir şeylerin peşinde."
"O her zaman bir şeylerin peşinde oldu." derken bardağa su dolduruyordu.
"Su'yun kızları olabileceğini düşünüp DNA testi yaptırmışlar ama testin sonucu değiştirilmiş."
Dean duyduğu şeyle donup kalmıştı. Su bardaktan taşıp üzerine döküldüğünde kendine gelip kenara koydu.
David birkaç yıl önce gelip o kızı bulmak ve iyi olup olmadığını öğrenmek istediğini söylemişti abisine. Abilerinin de yardımıyla zar zor da olsa hakkındaki bilgileri öğrenmişlerdi. Tam da o sırada kız ülkeye gelmiş ve öğrenmeden hemen önce onunla tanışmıştı. Kendini yakın hissettiği ve kardeşi gibi görmeye başladığı bu kızın o olduğunu öğrenince ona daha da bağlanıp korumak istemişti.
Bu yüzden ondan Dean'ın da haberi vardı. Babasının yaptığı şeyin tek iyi yönü onun mutlu bir ailede büyümesine neden olmaktı.
"Nasıl? Açık açık anlatsana."
"Bizden daha önce, onlar Türkiye'ye gittiklerinde görmüşler onu. DNA testi yaptırmışlar ve negatif çıkmış."
Onların kızıydı. Buna eminlerdi. Dean babasına inat polis olmuş onun ve onun gibi yaptıklarını ortaya çıkarmak istemişti. İşi sırasında dikkat çekmeden birkaç defa DNA testi yaptırabilmişti.
"Onu korumalıyız ama belli de etmemeliyiz."
David abisini onayladı. İkisi de onu tanıdıkça değer vermişti ve zarar görmesini istemezlerdi. Bunun babaları tarafından olma ihtimali ise onların ruhlarına bir darbe almalarına neden oluyordu.
"Onlara gerçeği söyledin mi?"
"Hayır. Söylemedim. Söylemem de. Benimle arkadaş olduğu için ona nasıl baktıklarını görsen söylemezdin de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Tesadüf Belki Kader
General Fiction*TAMAMLANDI* Garip olaylar silsilesi Gerçek ailem 20.12.2022 (Başlangıç) 16.07.2023 (Bitiş) Not: Kapak yapamadığım için böyle.