Chapter 61

20 5 0
                                    

Zawgyi

အခန္း(၆၁) အရည္အခ်င္းမ်ား

ရွုျမန္ထူ၏ ေသဆုံးမွုေၾကာင့္ က်ဳံးဝမ္ႏွင့္ လီရႊမ္သည္ ေက်ာင္း၏ စစ္ေဆးျခင္း ခံရသည္။ သို့ေသာ္ သူတို့သည္ လ်င္ျမန္စြာ ျပန္လႊတ္ ေပးလိုက္ၾကသည္။

“မင္းရဲ့အကိုက ဘယ္လိုလူစားမ်ိဳးလဲ?”

အေဆာင္ထဲတြင္ က်ိဳးဝမ္ ခုံတစ္ခုကို မွီေနရင္း လီရႊမ္ကို ေမးလိုက္သည္။

လီရႊမ္သည္ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ၾကမ္းေပၚထိုင္လိုက္ၿပီး ဘီယာ တစ္ဘူးကို ကိုင္ၿပီး ျဖည္းညင္းစြာေသာက္လိုက္ၿပီးေနာက္ သူဆက္ေျပာသည္။

“ငါ့မိသားစုမွာ ညီအစ္ကိုသုံးေယာက္ရွိတယ္၊ ငါတို့ရဲ့ အႀကီးဆုံးအကိုႀကီးက ဉာဏ္ႀကီးရွင္တစ္ေယာက္ပဲ၊ သူက အရာအားလုံးမွာ ေတာ္တယ္၊ အန္မိသားစုရဲ့ အထူးခၽြန္ဆုံး ဉာဏ္ႀကီးရွင္ ျဖစ္တဲ့ အန္ထ်န္းက်ိဳနဲ႔ ယွဥ္နိုင္တယ္လို့ ယုံၾကည္ခဲ့ၾကတယ္၊ သူက ငါတို့ လီမိသားစုရဲ့ အထူးခၽြန္ဆုံးပဲ၊ ကံမေကာင္းစြာပဲ သူငယ္ငယ္ေလးနဲ႔ ေသဆုံးခဲ့ရတယ္”

ေနာက္ထပ္ဘီယာတစ္ငုံ ေသာက္ၿပီးေနာက္ လီရႊမ္ဆက္ေျပာလိုက္သည္။

“ငါရဲ့ဒုတိယအကိုက လီရွို႕ပိုင္ ၊ သူကလည္း ငယ္ငယ္တည္းက အလားအလာ ေကာင္းတယ္၊ အန္ထ်န္းက်ိဳေလာက္ မထင္ရွားေပမယ့္လည္း လီမိသားစုရဲ့ ဉာဏ္ႀကီးရွင္အျဖစ္ အားလုံးသိၾကတယ္၊ သူကအျပင္မွာ နာမည္ဂုဏ္သတင္း ေက်ာ္ၾကားတယ္၊ အိမ္မွာဆို သူက လီမိသားစုရဲ့ ကိစၥအဝဝကို အျခားဉီးေလးေတြနဲ႔အတူ ေဆြးေႏြးနိုင္တဲ့ ပုံရိပ္တစ္ခုပဲ၊ သူက ငါ့လို လူေပၚေၾကာ့ေကာင္ထက္ အမ်ားႀကီး သန္မာတယ္၊ ငါ့လူအိုႀကီးရဲ့ ေမြးစားသားအမ်ားစုက သူ႔ကို ေခါင္းေဆာင္အျဖစ္ ျမင္ၾကတယ္”

“ဒါေပမယ့္ မင္းျမင္တာပဲ ငါ့ကေလးဘဝ သူငယ္ခ်င္းေတြေလ၊ က်န္းေဟာက္၊ ရွုျမန္ထူတို့ဆိုတာ လီမိသားစုမွာ ငါနဲ႔အရင္းႏွီးဆုံး ေကာင္ေတြပါကြာ၊ ဒါေပမယ့္ တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ ငါ့ကို သစၥာေဖာက္သြားၾကတယ္၊ သူတို့က တကယ္ဆို ဒုတိယအကိုက ငါ့ကိုသတ္မွာကို လုပ္ခ်င္မွာ မဟုတ္ဘူး၊ အထူးသျဖင့္ ရွုျမန္ထူေပါ့၊ ငါေသခ်ာတာက သူေလာယန္ကို ျပန္လာတုန္းက ငါ့အကိုအတြက္ အလုပ္လုပ္ေပးေနတာ မဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ အခု ရက္အနည္းငယ္ပဲရွိေသးတယ္ သူငါ့ကို ေက်ာခိုင္းသြားၿပီ၊ မင္း ငါ့အကိုဘယ္လို လူစားမ်ိဳးနဲ႔ အမူအက်င့္ရွိတယ္ဆိုတာ ခန႔္မွန္းနိုင္မွာပါ”

[ Book I ]ဂိမ္းေလးေတာ့ ေအးေဆးေဆာ့ခြင့္ျပဳ [ဂိမ်းလေးတော့ အေးဆေးဆော့ခွင့်ပြု]Where stories live. Discover now