DIT HOOFDSTUK IS 16+ EN BEVAT SEKSUEEL GETINT TAALGEBRUIK
De vorige keer in When Angels Fall:
'Ik wil je geen pijn doen...' wist hij hijgend uit te brengen toen ik mijn handen over zijn rug liet glijden en mijn benen stevig om zijn heupen heen sloeg.
'Ik vertrouw je.'
En deze keer geloofde hij me.
Hij had tegen me gezegd dat hij niet 'lief kon hebben', dat als hij zich zou laten gaan en hij zijn zelfbeheersing zou verliezen, ik het niet zou overleven. Dat ik de dood zou vinden in zijn armen. En ik had van alles verwacht... Dat hij hardhandig zou zijn, het veel pijn zou doen en hij ruw mijn bloed zou drinken tot ik het bewustzijn zou verliezen.
Ik had van alles verwacht, maar niet dit.
'Doe ik je pijn?' Had hij gefluisterd tegen mijn huid toen hij zichzelf langzaam bij me naar binnen drukte en ik zacht kreunde door overweldigende sensatie, door het gevoel dat hij me bezorgde toen hij me volledig opvulde.
Als antwoord had ik mijn vingers door zijn donkere, zijdezachte haar laten glijden en zijn gezicht dichter naar me toe getrokken voor een liefdevolle kus. Met zijn lippen tegen de mijne gedrukt begon hij voorzichtig sneller te bewegen, waardoor een heerlijk gevoel zich begon op te bouwen in mijn lichaam.
Hij had me overal gekust en gestreeld, had wel degelijk de liefde met me bedreven.
'Waar denk je aan?' vroeg hij aan me terwijl hij mijn gezicht bestudeerde. Ik draaide me om in zijn armen. 'Aan jou, aan ons...' Ik bloosde en maakte me los van zijn indringende blik , 'aan hoe fijn ik het vond.' Alleen al de gedachte aan hem wist het vuur en verlangen in me aan te wakkeren.
Ik sloot mijn ogen en probeerde een kreun te onderdrukken toen ik zijn vingers weer op mijn brandende huid voelde. Zijn aanraking was verrukkelijk en verslavend.
'Rafe', bracht ik zuchtend uit toen hij zijn hand tussen mijn benen liet glijden en met zijn duim druk begon uit te oefenen. Hij glimlachte en trok me dichter naar zich toe terwijl hij nog altijd doorging met de cirkelbeweging van zijn duim. Toen hij vervolgens zijn wijs- en middelvinger bij me naar binnen bracht, begon mijn lichaam te schokken en te kronkelen. Ik bewoog mijn heupen in een poging meer van hem te voelen, maar hij stopte en grijnsde ondeugend.
'Alsjeblieft', smeekte ik hem, 'stop niet.'
'Dat was ik ook niet van plan mijn liefste.' Hij boog zich over me heen, kuste mijn borsten, zoog zacht aan mijn tepels en beet er toen speels in voordat hij doorging naar mijn onderbuik, waar hij iedere millimeter huid beroerde met zijn lippen.
Hij ging steeds verder naar beneden, langzaam, de tijd nemend. Het dreef me tot waanzin.
'Niet bewegen', mompelde hij terwijl hij mijn benen stevig vastgreep en tussen me in kwam te liggen. Hij kuste de binnenkant van mijn dijen, precies zoals ik eerder bij hem had gedaan. Ik beet op mijn lip en probeerde mijn heupen mee te bewegen, maar hij hield me op mijn plek.
'Rafe...' bracht ik kreunend uit toen hij me met zijn tong begon te plagen. Eerst zacht en langzaam. Ik kon hem voelen grijnzen toen ik mijn rug kromde in een poging meer druk uit te oefenen. Hij begon voorzichtig te zuigen op mijn meest gevoelige plek, kneedde ondertussen mijn billen. Ik bracht mijn hand naar mijn mond, beet hard in mijn eigen huid terwijl ik me liet meevoeren door het gevoel van pure extase dat hij bij me teweegbracht.
'Kom voor me', smeekte hij me.
Ik greep de lakens stevig vast, kneep hard in de zachte stof. Het overweldigende gevoel dat zich langzaam in me had opgebouwd, leek nu bijna een hoogtepunt te bereiken. Waar ik eerder de verleiding had weten te weerstaan, kon ik mezelf nu niet langer inhouden.
Ik greep een handvol van zijn haar vast en trok er hard aan. Maar hij pakte me vast bij mijn pols, duwde hem hardhandig weg en drukte me met zijn lichaam dieper in het matras. 'Ik had toch gezegd dat je je niet mocht bewegen', fluisterde hij met zijn lippen gevaarlijk dicht bij de mijne.
Terwijl hij me met zijn ene hand vasthield, liet hij zijn andere hand weer tussen mijn benen glijden. Met zijn duim ging hij verder waar hij met zijn tong gebleven was. 'Geef je aan me over.'
Mijn ogen rolden weg, ik hield het niet meer...
Hij moest het gevoeld hebben, want in een snelle en soepele beweging spreidde hij mijn benen en drong hij hard bij me naar binnen, precies op het moment dat ik klaarkwam en overspoeld werd door een intens genot.
Ik trilde over mijn hele lichaam, mijn ogen nog altijd gesloten, genietend van het moment.
Van hem.Maar hij was nog klaar met me. 'Ik wil dat je op handen en knieën gaat zitten liefste...' En terwijl ik van houding veranderde, ontvouwden zijn grote vleugels zich achter zijn rug. Ik keek over mijn schouder, aanschouwde hem in zijn duistere gedaante. Hij was prachtig.
'Als je me zo blijft aankijken, weet ik niet of ik mezelf nog onder controle kan houden.' Hij pakte me bij mijn heupen vast en kneep in de zachte rondingen. Ik glimlachte uitdagend en boog toen langzaam naar voren, waarbij ik mijn billen naar achteren drukte.
'Je vraagt er om.' Hij haalde uit en sloeg hard op mijn billen.
Ik had verwacht dat het pijn zou doen, en ergens deed dat het ook. Maar toen zijn vlakke hand mijn huid raakte, voelde ik plotseling de opwinding en lust weer in me omhoog komen. Ik keek langzaam weer over mijn schouder en zag dat hij grijnsde.
'Wil je meer?' Hijgde hij.
Ik beet op mijn lip en knikte.
Zijn vingers boorden zich in mijn huid. Hij boog zich over me heen, kuste me in mijn nek, waarbij ik zijn scherpe tanden over mijn huid voelde schrapen. 'Ik wil dat je smeekt Amoris...'
Wie van jullie is er al helemaal verliefd op Rafe? En wat vonden jullie trouwens van dit hoofdstuk? Ik zou het leuk vinden om jullie wat beter te leren kennen (en natuurlijk te ontdekken wat jullie gedachten zijn over dit verhaal). Wat vinden jullie bijvoorbeeld 'goed' en wat echt 'slecht' aan dit verhaal? En wat vinden jullie van de personages?
JE LEEST
When Angels Fall (16+) HERSCHREVEN
Science FictionHij drukte zijn lichaam tegen het mijne, zette me klem tegen de muur. Zijn handen op mijn heupen, zijn hete adem voelbaar in mijn nek. 'Ik zal me niet kunnen inhouden mijn liefste...' 'Dat wil ik ook niet', kreunde ik toen hij zijn lippen op mijn h...