Kneeling down

325 9 4
                                    


DIT HOOFDSTUK IS 16+ EN BEVAT SEKSUEEL GETINT TAALGEBRUIK

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

DIT HOOFDSTUK IS 16+ EN BEVAT SEKSUEEL GETINT TAALGEBRUIK

De vorige keer in When Angels Fall:

Hij verstevigde de grip op mijn heupen. Zijn grote, pikzwarte vleugels, ontvouwden zich achter zijn rug. Ik voelde zijn spieren trillen onder mijn aanraking. Schaduwen kwamen dichterbij, dansten zinderend om ons heen, verdronken ons in pure duisternis. Er was slechts hij en ik.

Ik ademde zijn geur in, genoot van zijn nabijheid, van zijn handen op mijn lichaam.

'Bijt me', fluisterde ik.

Er was een tijd geweest waarin ik hem had gehaat, had verafschuwd voor wat hij was, voor de dingen die hij had gedaan. Hij had de wereld zoals we die kenden vernietigd, had wat over was van de mensheid onderworpen aan slavernij. Niemand was veilig onder zijn duistere heerschappij, niemand

En toch vertrouwde ik hem mijn hart toe. Hield ik meer van hem dan ik durfde toe te geven. 

Ik wilde hem niet kwijt, kon hem niet verliezen. Eindelijk begreep ik zijn angst, begreep ik de gevoelens die hem soms tot waanzin hadden gedreven. Ik begreep waarom hij me had willen dwingen, aangezien ik nu precies hetzelfde deed. Diep vanbinnen was ik net zo slecht en manipulatief.

Nadat ik hem had uitgedaagd om mijn bloed te nemen, had hij zichzelf vastgeketend aan de muur van zijn slaapkamer. Hij had naar me geschreeuwd, had de meest afgrijselijke dingen gezegd. Dat hij me aan stukken zou scheuren zodra hij de kans kreeg, dat hij me keer op keer zou nemen tot ik verdoofd en gebroken was, dat hij al mijn bloed zou drinken tot er niets meer over was, tot hij me volledig had leeggezogen. Dat hij het niet in zich had om 'lief te hebben'. 

Ik geloofde hem niet. 

Heel langzaam had ik de bandjes van mijn jurk over mijn schouders geschoven, tot de zachte satijnen stof langs mijn lichaam naar beneden gleed. Voor zijn ogen had ik het Franse lingeriesetje uitgetrokken, alles achterlatend op de grond. 

Ik stond naakt voor hem. Zo dichtbij, maar nog altijd met teveel afstand tussen ons in. 

'Ik weet dat die ketens je niet tegen kunnen houden. Ik weet dat het nog altijd je zelfbeheersing is die ervoor zorgt dat je jezelf niet laat gaan.' 

Ik zette weer een stap in zijn richting, negeerde zijn woedende blik. 'Waag het om dichterbij te komen Amoris', waarschuwde hij me op een dreigende toon toen ik nog een stap zette. 

Hij rukte aan de kettingen die hem op zijn plaats hielden. 'Ik zal je vermoorden, zal je bruut afslachten. Wat begrijp je daar niet aan?' snauwde hij. 

Ik kwam dichterbij...
...kon hem bijna aanraken.

En ik knielde voor hem neer. 

'Amoris.' 

Ik keek op toen hij mijn naam zacht uitsprak en bracht mijn handen omhoog, liet ze over zijn bovenbenen glijden. Ik haakte mijn vingers achter de band van zijn broek, streelde zijn strakgespannen buikspieren en trok toen ruw aan de stugge stof van zijn broek, die vervolgens op zijn enkels viel. 

Hij gromde woest naar me, ontblootte zijn vlijmscherpe tanden in een poging me angst aan te jagen. Toen hij doorhad dat het geen zin had, trok hij weer met geweld aan de ketens. 

'Je kan geen kant op.' Ik glimlachte duivels, boog voorover en kuste de binnenkant van zijn dijbeen terwijl ik met mijn handen over zijn stevige billen gleed. Weer keek ik omhoog, me al te bewust van de uitdagende, sensuele blik in mijn ogen. 

Hij kreunde en ik wist dat hij hard was, voor mij. Dat hij net zo brandde van verlangen als ik, dat hij dit maar al te graag wilde. 

Ik trok ook zijn boxershort naar beneden terwijl ik zijn duistere blik bleef vasthouden. Hij bewoog zich niet, trok niet langer aan de kettingen die hem vastgeketend hielden aan de muur. Hij wachtte af.

Dus sloot ik mijn ogen en nam hem volledig in mijn mond. 

Ik hoorde hem vloeken toen ik mijn tong speels gebruikte en hem vervolgens nog dieper nam. Hij bewoog zijn heupen en kreunde weer toen mijn vingers hem omsloten en ritmisch mee bewogen met hem. 

Ik opende mijn ogen, keek weer omhoog tussen mijn wimpers door en zag hoe hij me vol lust aankeek. Hoe hij genoot van wat ik met hem deed.

En dit was nog maar het begin. 

Ik stopte en kwam langzaam omhoog. Ik maakte me niet los van zijn blik. Mijn handen liet ik strelend over mijn eigen lichaam glijden. Ik speelde met hem, met zijn verlangen naar mij. Maar hij had meer nodig, hij zou zijn zelfbeheersing niet zomaar verliezen. 

Dus bracht ik mijn pols naar mijn mond...
...en zette ik mijn tanden in mijn kwetsbare huid. 

In nog minder dan een seconde had hij zichzelf losgerukt uit de ketens die hem eerder nog gevangenhielden. Hij greep me vast en tilde me op, legde me neer op het gigantische bed dat in de kamer stond. 'Ik wil je...' fluisterde ik in zijn oor toen ik eindelijk het gewicht van zijn lichaam op het mijne voelde drukken. 

Hij streelde met zijn ene hand over mijn blote been, terwijl hij zich met zijn andere arm overeind hield. Ik kon zijn harde erectie tegen me aan voelen drukken. 'Je speelt een gevaarlijk spel Amoris.' Zijn stem klonk ruw, onmenselijk

Maar ik negeerde hem en zijn waarschuwingen en drukte mijn lichaam nog dichter tegen het zijne. Ik kantelde langzaam mijn heupen zodat ik meer van hem voelde en kuste hem in zijn nek, beet zachtjes in zijn huid waardoor er weer een kreun over zijn lippen rolde. 

'Ik wil je geen pijn doen...' wist hij hijgend uit te brengen toen ik mijn handen over zijn rug liet glijden en mijn benen stevig om zijn heupen heen sloeg. 

'Ik vertrouw je.' 

En deze keer geloofde hij me. 

Poeh... Dit was best een HOT AND STEAMY hoofdstuk, vonden jullie niet? Wat vinden jullie trouwens van deze erotisch getinte hoofdstukken? Zelf vind ik het erg passend bij het verhaal, maar ik ben heel erg benieuwd of jullie dat ook vinden. Ik zal in ieder geval mijn best doen om de komende tijd weer regelmatig verder te schrijven en updates te plaatsen! Hadden jullie ook al gezien dat ik de cover heb aangepast?  Vergeet niet om een comment achter te laten bij dit hoofdstuk ;)



When Angels Fall (16+) HERSCHREVENWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu