Hodri meydan demiştik evet.
Ondan korkmuyordum ,korksam bunca sene karşısına yürek misali tek başıma çıkmazdım.
Sadece ondan hoşlanmıyordum ve sürekli görmek midemde iğrelti sinyallerini yakacaktı.
"Deniz ile aynı okulda olacağım.Yaradana diyorum ki beni ondan kurtar,daha da yakınlaştırıyo sanki."Kafasına vurulan elle susmuştu Cemre,onun durumunada üzülüyordum.Gerçekten senelerdir birbirlerini sevip konuşuyorlardı ama hiç bir ilerleme göstermiyordu ilişkileri.
"Yaradan ister ki kulum iste ama biraz sende gayret et yav."
"Ya Emre siktir git çakma imamlığını burda yapma ya zaten üzgünüm."
Kendi durumumu unutup Cemre'ye dönmüşken gerçeklerle gözüm seğirmeye başlamıştı."Bebeğim en azından az süremiz kaldı."
"Ağzına sıçayım Nazlı bir buçuk sene kaldığını hatırladım sayende."
Ne desek batıyorduk.
Telefonuma gelen mesajla aralarından sıyrılıp aşağıya doğru indirdim gözlerimi.KOİ=Korkmayın be bizden bu kadar Nazlı kuş,Deniz asla Cemre gibi birine bakmaz
Eliz'in attığı mesajı okurken dişlerimi sıkmaya başlamıştım.
Şu an görebileceği bir yerde değildim ama biliyordu beraber bu konuyu konuştuğumuzu.
Gerçi tahmin etmek zor değildi.Ben=Cemreden iyisini bok bulur ayrıca senden korkan senin gibi olsun siktiğimin çırpı bacaklısı
Mesajı gönderip etrafıma bakmaya başladım.
"Abi tek sorun biz değiliz ki Eliz'i geçtim Deniz'i geçtim o okul komple bizim okulla anlaşamıyor.Hatta kavga olmasın diye sürekli uyarıda bulunuyoruz."
Hakan'ın haklılığıyla etrafıma bakmayı durdurdum.
Gerçekten bir kaos ortamı bizi bekliyordu."Belkide eskisi gibi olmayacaktır."
"Polyanalık yapma Cemre.Geçen hafta 12lerden Sinan karşı okuldan bir çocuğun suratına sınıftan getirdiği sırayı fırlattı."
Aklıma gelince istemsizce gülmüştüm.
"O da ayrı kafa,kavga için iki kat merdiven sıra taşınır mı amınakoyim."
"İyi ki Eliz Sinanın götüne o sırayı sokmadı,birilerinin sayesinde."imayla konuşan Cemreye göz devirdim.
"Siktir git."Bu olayla alakalı ben konuşmuştum Eliz ile ondan bahsediyor.Sinanın suçu yoktu.Herkes biliyordu o yüzdendi.
Söze dalan Gökçe ile bakışlarımı telefonuma indirdim.
"Valla isterseniz okul komple diğer okulu karambole siksin umrumda değil bize bir şey olmasın yeter."KOİ=Kaşınıyosun Nazlı.Kaşırım seni
Ay götüm.Kaşı lan.
Bu arada isminin açılımı=Kodumunoksijenisrafı
Bunda yıllık düşman olunca numaralarınızda birbirinizde oluyor.Ben=Gel kaşı lan.
Çok geçmeden mesaj gelmesiyle telefonuma baktım.
KOİ=On dakikaya okuldan çıktığında arada bekle
Cevap vermeden telefonu cebime koydum.Ayağımı salladığımı gören Gökçe yükseldi."Sinirlisin sen,Eliz mi?"
"Evet."
Elini alnına götürüp birbirlerine anlamsız bakışlar attılar.Hiç birine bir şey demeden çantamı aldım ve masadan kalktım.
3 dakikaya bitiş zili çalacaktı zaten.Masadan ayrılmadan haber vermeyi de unutmadım.
"Ben şu çırpı bacaklıyla görüşeyim sizde gelirsiniz sonra."
Mesaj atılalı 7 dakika olmuştu,hızlı hızlı yürüyüp okuldan çıktım.İki okulun arasında kalan bütün gençlerin sigara içme yeri olarak kullandığı alana ilerlerken sinirden dişimi sıktım.Elinde sigarayla alayla bakıyordu çünkü.
Çantamı yere atıp konuşmaya başladım.
"Geldim hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...