-Doğum günü kızı olarak atıyorum bölümü, evet evet bu kız bir ikizler ,iyi seyirler-
"Açmıyor telefonları, Cemre sen aradın değil mi?" Bir elimde telefon odamda volta atıp duruyordum.
"Aradım Deniz'i, o da açmıyor." Dediğinde bir umut kulağında telefon olan Gökçe'ye baktım. Telefondaki kişiyle yani Göknur ile kısa bir konuşup kapatmasıyla birlikte bize dönmesi bir oldu.
"Karışmayın dedi, ciddi bir şey olmazmış Eliz gider konuşur dedi." Cümlesini bitirdiğinde Cemre'nin kahkaha patlatması bir olmuştu
"Neye gülüyorsun it!" Diye çıkışmamla kendini zor bela durdurdu.
"Ay, Eliz mi konuşacakmış? Göknur gelsin altımızı da bezlesin bari ne bu kandırmalar ya." Dediğinde Gökçe 'Rey Mysterio' diye bağırıp 619 hareketi çekmeye çalışmıştı Cemre'ye . Kısa bir dövüşe girmeleri üzerine kafamı pencereye çevirdim.
Kimlerle aynı masadayım ben ya!
"Bir daha ara aşko, açar belki he?" Dediğinde nefes nefese kalmış iki arkadaşıma baktım.
Telefonumu çıkarıp ezberimde olan numarasını tuşladım ve çalış sesini dinlemeye başladım.
"Nazlım?"
Açmıştı.
"Alo, Eliz neredesin?"
Biraz hışırtılı geliyordu sesi.
"Eve gidiyorum yavrum, sen neredesin?"
Vurdumduymazlık birde!
"Evdeyim bende. Buluşalım mı?"
"Tamam geliyorum şimdi sana."
"Tamam bekliyorum." Diyip kapattım telefonu. Kızlara döndüğümde tırnaklarını yiyip beni izlediklerini farkettim.
"Geliyormuş, ben çıkayım az ileride olurum." Dediğimde kızlarda ayaklandı.
"Bizde geliyoruz."
"Siz gelip ne yapacaksınız deliler?" Dememle ikili birbirine bakıp göz kırpıştı.
"Az ilerinde durup genel değerlendirme yapacağız, ne kadar seni sevsede şu an Eliz sinirli." Cemre cümlesini bitirdiğinde ağzına ne ara atmış olduğunu farketmediğim sakızını şişirip patlattı. Aynı zamanda tek eli belindeydi.
"İtiraz yok hadi çıkıyoruz!" Dediklerinde el mecbur odamın kapısına asılı olan montumu üzerime geçirdim.
"İyi be!"
Salona doğru adım atmamızla annemin sesini duyduk. Dakika bir, vol bir.
"Nereye hanımefendiler?" Diye sormasıyla hep bir ağız gülümsedik.
"Cemrelerin eve gidiyoruz ana, bir şey alacağız." Dememle kafasını sallayıp izlediği rutin dizisine geri döndü.
"Anne bende gideyim, kız başlarına gitmesinler şimdi." Tam kapıdan çıkarken duyduğum erkek sesiyle hayret içerisinde arkamı döndüm.
"Ay götüm! Büyümüşte kız başlarına gitmesinler dermiş." Diyip pis pis bakmaya başladım Arda'ya.
Kızlar gülümseyerek bakıyordu. Annem ise Ardayı haklı bulmuş olacak ki kafasını bana çevirerek konuşmaya başladı.
"Doğru, bugünler için doğurdum seni. Kalk ablanlarla git yavrum." Diyip Arda'nın saçlarını okşadı. Arda ise zafer kazanmış bir ifadeyle yanımıza gelmeye çalışırken ben hala şok içerisindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...