(Bölümün son yerlerinde bu şarkıyı dinlerseniz daha romantik olabilir,anlarsınız zaten siz nerede dinleyeceğinizi🤭)
Gerçektende düşünüyordum,ne olabilir?Ne mi ne olabilir?
Eliz ile ikimizin konusu genelde iki haftada bir aramızda dahil olmak üzere bütün okulda konuşulurdu.Kavga yüzünden tartışma yüzünden.Ama şu an farklı.
Cemre resmen benden hoşlandığını iddia ediyordu!
Bakışlarını her zaman yakalardım,düşmanınla göz temasını asla kesme.Sigma 1.
Buna tamam diyorum.
Her zaman uğraşıyordu,dili çok sivri ve zaaflarımı biliyordu,bu konuda tamamdı.
Ama bir şey var ki hem beni içine çekiyor hem de içine çektiği gibi de kusar misali etrafa püskürtüyordu. Girdaptayım ama aynı zamanda değilim.
Bir korkum vardı,ne dillendirebilirdim nede gösterebilirdim.Cemre veya Gökçe ne derlerse desinler böyle bir şeyin ihtimalini vermiyordum zaten.
Ki böyle bir konu açılmadı bile!
Cemre ağzına sıçayım düşündüğüm şeylere bak,senin yüzünden.
Düşüncelerle boğulurken gözlerimi Cemre'ye çevirdim ve ona sert şekilde tutuldum.Beni fark etmiş olacak ki garip ifadeyle bana bakmaya başladı.
"Öldürme planlarını sonraya atar mısın sana zahmet?Bakışını sikeyim bakma lan öyle."
Kafamı yukarıya bakıp sabır diledim.
"Ulan senin yüzünden düşündüğüm şeylere bak Cemre!"
"Bakiyim ne düşünüyormuşsun Nazlı cikcik."Ayağa kalkıp kafasına vurdum.
"Cikcik siksin seni."
Kahkaha atarak kafasını sıraya gömmesiyle ona baktım.
Sınıftan içeri giren Gökçe ile ona döndük.Sonunda gelmişti meraktan çatlayacaktık çünkü.
"E hadi kızım 2 saattir seni bekliyoruz,anlatsana çatlayacağım he."Cemre'nin iç sesimle eş konuşmasıyla ona elimle onay verdim.
Sınıfa geldiğimde kafası sıraya gömülüydü,ne konuştunuz diye sorduğumda 'çişim var' deyip tuvalete gitmişti.
"Tamam anlatıyorum."
Elimdeki kalemi çevirmeyi bırakıp onunla göz teması kurdum.
"Çok pişman olduğunu söyledi,kabullenmesi zor olmuş.Aslında hoşlandığını söyledi ama yinede biraz daha zaman istedi ilişki için.Ayrıca sarıldığı çocuk kuzeniymiş ki."
Ona 'salak bu kız' bakışı atıp attığım kalemi yeniden elime aldım.Ne kadar olumlu ve güzel cümleler kursa da dudaklarını ısırıyor ve bacağını sallıyordu.Gergin Gökçe stili.
"Ee o yüzden mi moralin bozuk?"Konuşmamla birlikte gergin şekilde gülümsedi.
"Yok lan! Moralim bozuk değil de,şey dedi Göknur.."Tam konuşacakken sınıfa Göknur'un girmesiyle ona baktı Gökçe.
Göknur tek kaşını kaldırmış şekilde yanımıza ilerledi,Gökçe'yi yanağından öptü.Sırasına geçti.
Yanağından öptü!
LAN?
"LAN?"
İçimden geçirdiğim tepkiyi sesli şekilde dile getirdim.Cemre'nin suratına bakmamla ağzının açık olduğunu gördüm.
"Bakmayın öyle,flörtüz işte dedim ya,sevgili değiliz sadece."
Göknur'a baktım, gülüyordu.
"Allah kabul etsin."Dediğim şeyin saçmalığını umursamayıp Cemre'ye döndüm.Açık ağzını elimle kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...