-21-

1.4K 100 40
                                    

-Tekel bayi kokan bir bölüm, iyi seyirler-

Aslı ablaya gitme bahanesi ile Gökçelerden çıkmış o tarafa doğru yol almıştık. Yaklaşık iki saattir orada bulunmuştuk ve bu iki saat içerisinde sürekli Hakan ve Gökcan abiyi izlemiştik. Tamam aklımıza illa bir romantizm konulu senaryo geliyor olabilirdi , ama farklı bir konu olması için çabalıyorduk açıkçası.

Çünkü Gökcan abi! Hadi Hakan'a ihtimal belki verirdim ama Gökcan abi'nin eşcinsel olması ihtimali benim Eliz'den hamile kalma ihtimalim ile eş değerdi.

Elizle çocuğumuz ne güzel olurdu, ela gözlü sarışın kalın dudaklı bir şey çıkarabilirdik.

Neyse!

Başka bir işte olabilirdi, bunu sormadan rahat edemezdik fakat Hakan, kendini çok iyi açan bir insan değildi.

"Çok iyi olay değil mi ya. Kafamı çok karıştırdı Nazlı." Diye konuşan Cemre'ye kararsız bir edayla kafa salladım. Gökçe'yi evde bırakmıştık abisi yeni gelmişti sonuçta, ama onunlada bir hesaplaşmamız olacaktı.

"Benimde kafamı çok karıştırdı."

"Ama ben imkansız diyorum, Gökcan abi yani şimdi." Diyen Cemre ile gözlerimi kısarak düşünmeye başladım.

Şimdi kafanızda küçüklüğünüzden beri arkanızda 'ben abiyim adam olacaksınız' edasıyla dolanan ve gerçekten öz abinizmiş gibi hareketler yapan o insan olur ya, o insandan bunu bekler misiniz? Hayır.

"Ayrıca hapise girmeden önce bir aylık bir sevgilisi vardı, hemde cinsiyeti kız."

"Ama bize sevmiyorum kızlar diyordu, hatırlamıyor musun Cemre?" Öyle söylüyordu evet.

"Hatırlıyorum da ne bileyim işte."

"Neyse işte, kafadan senaryo kurmak kolay. Heveslenmeyelim."

Konuşmayı bitirmemle birlikte beni usul usul Aslı ablanın kuaförüne sürüklemeye başladı Cemre. Aslı ablaya bu konudan bahsedemezdik. Eğer Hakan'ın böyle bir durumu varsa biz söylememeliydik.

"Evet abla! Aşıkmış gibi baktı işte."

Unutmayın ki Cemre asla ağzını tutamazdı, kafasından ne geçtiğini bir sonraki hamlenin ne olacağını kendi bile bilmiyordu. Şu an yaşlı bir teyzenin kaşlarını alan Aslı ablanın dibinde fısıldayarak olayı anlatıyorduk.

"Kız yok, Gökcan'ın bebeliğini bilirim hep karı kız peşindedir o. Rahmetli anasını bile 7 yaşına kadar emmek istedi." Aslı abla tabii ki daha çok tanıyordu onu, ama yinede nedense hep aksiymiş gibi cevaplar veresim geliyordu.

"Ama abla, görmen lazım ikisinin bakışmasını." Dediğimde bir bana döndü, önündeki kadının işi bitmiş olacaktı ki kadın ayağa kalktı ve bizden uzaklaştı,sonra Aslı abla kasaya doğru dönüp çalışan kıza bir şeyler söyledi.

"Aynur, kaş al yavrum o abladan." Diyip ellerini yıkamaya doğru gitti. Kısa bir süre sonra geri geldiğinde ikimizde ona bakmaya başladık.

"Canlarım, bence kuruntu yapıyorsunuz. Halim abi duysa kalpten gider adam. Kızı da oğlu da eşcinselse eğer."

Doğru söylüyordu, kalpten giderdi. Ama yinede böyle bir ihtimal olmasına  hem sevinip hemde üzülmüştüm.

"Neyse ya, zamanla göreceğiz ki zaten. Değil mi?" Diyip konuyu dağıtmaya çalıştım.

"Gökçe ile konuştunuz mu?" Diye bir soru gelmesiyle olumsuz kafa işareti yaptım.

"Yok, hayır. Bakıştık." Dediğimde eline sigarasını alıp ucunu ateşe verdi. Kafasını salladı.

Nazlı Kuş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin