Bezgin ifadeyle odamda camış gibi yayılmış olan Gökçe ve Cemre'ye göz gezdirdim.
"Cemre, 86. Kez anlattım.Sen hala bana ne diyorsun ya." Dememle bir anda balkon konuşması edasıyla birlikte yatağımın üzerine çıktı.Tek elini yukarıya kaldırdı.
"Kıymetli dostlarım ! Eliz net olarak Nazlı kızımıza bir şeyler hissediyor.Aksini iddia eden var mı?!" Gözlerimi devirdim.
"Yook." O sırada koridordan gelen Arda'nın sesiyle halıda yuvarlanmaya başladım.Psikolojim alt üst.
Tabii ki de en yakın arkadaşlarıma Eliz ile olan sohbetimi anlatmıştım.Sır saklamak bize uygun değildi.Her ne kadar Hakan ve Emre'ye anlatmadığım için vicdan azabı çeksem de biraz kendime zaman vermeyi düşündüm,onların tepkilerini kestiremiyordum çünkü.
"Cemre mal mısın kardeşim sen, kaç yıl bunlar yumruk yumruğaydı.Ne aşkı be ne aşkı?" Gökçe'nin yükselişiyle yuvarlandığım halıdan yükseldim.Söylediklerini alkışlamaya başladım.
"Off hiç mi romantik dizi film falan izlemediniz.En büyük aşklar nefretle başlar."
"Bence öyle değil.Eliz kızlardan hoşlansa illa ki bir sevgilisi olurdu diye düşünüyorum.Nazlı'dan hoşlanıyorsa eğer dün falan başlamış olmalı.Seven insan niye kavga etsin?"Daha çok bu soruyu kendine soruyor gibiydi.
Bu Gökçe çok haklıydı.
"Zaten böyle bir durum söz konusu değil,Cemre abartıyor." Bize gözlerini kısıp ayakta duran Cemre yataktan aşağıya atlayarak gururlu edasıyla etrafa baktı.
"Dediğime geleceksiniz.Sonra diyeceksin ki ey kahin Cemre,sana minnet ediyoruz bizi bağışla."
Gözlerimi bir tur daha devirip ona baktım.
"Yalnız Cemre çok haklı."Kapıdan Arda'nın kafasını görmemle terliğimi ona fırlattım.
"Utanmıyor birde dinlemeye!Ayrıca abla diyeceksin ulan abla."Kaçmıştı,keşke bende senin gibi kaçabilsem Arda ya.
"Siz Deniz'le ne yaptınız onu anlat."Sözümle birlikte eline aldığı sigarayla cama doğru yaklaştı,içmiyor olsada arada bir otlanıyordu.
"Bu sefer daha kararlı gibiyiz,nedense çok ilgili kızlar ya galiba evlenicez."Hülyalı şekilde söylediklerine gülüp devam ettim.
"Ne evliliği salak,siz bir sevgili olunda gerisini hallederiz."O da bana onay verip sigarasına geri döndü.
"Of abim çıksında eskisi gibi halısaha yaparız dimi kızlar."Gökçe'nin dediği şeye acıyla gülümseyip ona döndüm.
"Yaparız tabii, bir çıksında her şeyi yapacağız.Eskisi gibi mahalle günleri de yaparız hemde eksiksiz."
Cemre'ninde beni onaylamasıyla gülümseyip tavana baktım.
Mahalle günleri dediğim şey mahallenin tam ortasına kurulan bir masa,güzel bir ışıklandırma ve koyu sohbet güzel muhabbet akşamlarıydı.Gökcan abi içeri girdiğinden beri hiç yapmamıştık.
Bunu dememle gözleri parlayan Gökçe derin bir nefes aldı.
"İnşallah." Şaşırdım,Gökçe tam anlamıyla dinsiz imansız diyebileceğiniz bir model olmasına rağmen arada bir bizi şaşırtıp böyle kelimeler kullanabiliyordu.
"Dabbe izleyek mi la?" Cemre'nin sözüyle ona dönerek gülümsedim.
Başlasın mesai.---
Çok çabuk geçen bir haftasonunun ardından okul yolunu tutmuş yürüyorduk.Cemre ile Emre sataşırken bizde Gökçe ile kol kolaydık.Hakan zombi modundaydı, eminim hayatı sorguluyor şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...