-17-

1.7K 102 62
                                    

-Kemerlerinizi bağlayınız, iyi seyirler-

"Demek artık hepinizin başı bağlı?"

"Yok Asl-"

"Sus kız sen."

Gözlerimizi mahcup bir ifadeyle ellerimize indirmiştik.

"Hele sen Nazlı! Sen nazlı bir kızdın.Kızım ben size demiyormuyum hemen atlamayın diye,biraz naz yapın ya!"

"Ama ab-"

"Hala konuşuyor !"Sürekli susturulan Cemre bir anda ayağa kalkarak bize döndü.Elleri ile bizi işaret ederek konuşmaya başladı.

"Artık aşk yaşama vakitleri gelmişti Aslı ablam!Yaş olmuş 17,biyolojik saatimiz geçiyor biliyorsun değil mi?" Söylediği saçmalıkları kolları bağlı bezgin bir ifadeyle dinliyordu Aslı abla.

"25 yaşındaki karıya anlattığın durum bu mu Cemre,otur sıfır."Dediğinde Cemre oturmuştu.

"Kızlarım,ben ilişki yaşamayın demiyorum ki. Birazcık ağırdan alın diyorum." Dediğinde konuşmaya başladım.

"Valla ben ağırdan alıyorum hala flörtüz." Kaşlarını kaldırıp bana döndü.

"Sen hiç konuşma. Gördük ağırdan aldığını,kızın ağzının içindeydin ben bakarken."

"Bir anda gelişti ya."

"Ben size böyle mi öğrettim ulan!" Diye yalancı kızgınlıkla konuşmasıyla birazcık güler gibi oldum. Gülersem ağzıma sıçardı.

"Valla ben senden bayağı bir şey öğrenmişim Aslı reis , baksana üç sene oldu." Demesiyle Cemre'ye doğru döndüm. Aslı ablanın ilişkiside uzun süreliydi ve bir ilerleme yoktu, kendi ilişkisini ona benzetmesi bana ayrı komik gelmişti. Ama gülmek yok. Tövbe.

"Aferin Cemre, otur yüz.Hızlı olan, hızlı biter.Unutmayın canlarım,Gökçe çok sessizsin bir kahve yap sen kalk."

"Konuşursam ağzıma sıçarmışsın gibiydi." Hem konuşuyor hemde ocağa yürüyordu.

"Ne kadar ayıp!"Ayıplar ifadeyle Gökçe'ye bakıyordu Aslı abla.

"Bütün küfürleri senden öğrendik be ablam, ayıp deme bari." Diye konuşan Cemre'ye döndüm.Doğru söylüyordu.

"Bilmemek ayıp değildi kuzum,öğrenmemek ayıptı."

"Sokrates şok şu an amınakoyayım, savunmaya bak." Dediğinde Aslı abla terliğini çıkarıp ona salladı.

"Bak hala ne diyor." Cemre eliyle 'tamam sustum' işareti yapınca bende gülmüştüm.

"Neyse kaşar Firuze evlenmiş,kim kabul ettiyse o göt kokulu kezbanı. Şaşırdım yani."

Eh dedikodu demiştim.

———

"Gökçe iskender istiyorum anlamıyor musun beni?"Bir yandan mızmızlanırken bir yandan elimdeki iskambil kartlarına bakıyordum.

"Ulan benimde canım çekti diye diye."

"Sabahın 9' unda bir insanın canı nasıl iskender çekebilir amınakoyayım ya?" Emre'nin isyanıyla ona döndüm.

"Deme öyle Emre, o kızgın yağı döküyorlar ya üzerine,o cos sesi çıkıyor ya hani."

"Yemin ediyorum kokusu geldi lan." Emre'nin tekrar konuşmasıyla gözümü tahtaya çevirdim.

Rüyamda iskender yediğimi gördüğüm için canım çekmişti ben ne yapayım?Yemesemiydim?

"Tamam aşkım yeriz bugün." Diyen Gökçe'ye bakıp öpücük attım.Yerim seni şerefsiz.

Nazlı Kuş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin