-3-

2.1K 148 20
                                    

Saçma!

Birbirlerine öldürücü bakışlar attıklarını hiç bir öğretim görevlisi görmüyor muydu?

Bu düşünce çabamı çok saçma bularak müdürün odasına yola koyuldum.Tamam bu yaptığım çok saçmaydı ama hangi davranışım doğruydu ki zaten?

Kapının önüne geldiğimde iki kere kapıya vurdum.

Beni gören müdür gülümseyip eliyle gel işareti yaptı.Okul nüfusu az olduğundan dolayı neredeyse bütün öğrencileri tanırdı.Ya da bütün vukuatlarda ismim geçtiği içinde olabilirdi.

"Gel otur Nazlı,bir şey mi diyecektin kızım!" Diye sormasıyla odaya giriş yaptım ama oturmadım.

"Evet hocam,bu iki okulun birleşmesi hakkında soru soracaktım.." dediğimde evet dinliyorum bakışı attı, devam ettim.

"Aslında bu iki okulun ne kadar anlaşamadığını biliyorsunuz,sizcede bu biraz değişik değil mi hocam...Yani okul birleşme şeysi?" Parmaklarımla oynadığım aklıma gelmesiyle ellerimi ayırdım.Müdür bana gülümseyip geriye yaslandı.

"Tabii ki anlaşamadığınızı biliyoruz,bizi iki senedir iten şeyde buydu zaten.Ama iki okulun adı açısından bu birleşmesinin olması gerekliydi.Ve eminim kedi ulaşamadığı ciğere tırmık atarmış,yan yana olunca kavga edeceğinizi düşünmüyoruz açıkçası." Ağzım açık müdürü dinlerken kaşlarımı kaldırdım.

Kedi ulaşamadığı ciğere tırmık mı atarmış?

Neyse.

"Anlıyorum hoc-am,umarım yanılmazsınız iyi günler dilerim." Hızlıca konuşup müdüre el salladım,o da bana gülümseyince odadan çıktım.

Yani diyordu ki aranızdaki engel size kavga çağırttırıyordu.Beraber olursanız sorun kalmazdı.Odadan çıkmamla bir sınıftan duyduğum gürültüyle hızlıca sınıfa girdim.

"Senin feriştahını sikerim burası benim sıram lan."

Bağıran çocukla gözüm karşısındakine değindi.

"Paylaşıcaksın ulan sıranı yoksa gömerim seni buraya."
Psikopatça bir gülüş sunan çocuğa baktım,sanırım adı Erdem olmalıydı.

"Hadi gelsene amınakoyduğum."

Birbirlerine yürüyen ikileye doğru koşup ortaya atladım.

"Hop hop, ne yapıyorsunuz ya!"

Erdem beni görüp konuşmaya başladı.

"Birileri dağdan gelip bağdakini kovmaya çalışıyor Nazlı,had bildiriyorum."

Karşısındaki çocuk gülünce dişlerimi sıktım.Erkekler!

"İlk günden yapmayın bari,ikimizde zorunluyuz isteğimiz dışı oldu sonuçta her şey, sakin olmamız lazım."

Benim konuşmamla sınıfa giren Emre ile gözümü ona çevirdim.Emre sözü geçen bir çocuktu.Nefesimi verdim.Ayrıca Emre okula gelmeyecekti? Ne işin var la burada.Kesin yeni insan,yeni para diye besmelesiyle girmişti okula.

"Erdem! Misafir onlar,bunları unutmayalım." Yeni çocuk anlamaz gözlerle Emreye bakarken tam konuşacakken onu durdurdum.Ters konuşacaktı ve ben Emreyi durduramam.

"Sakın,savunuluyorsan sus.Misafirsin."
Dememle dank etmiş olacakki sustu.Erdem'in konuşmasıyla ona döndüm.

"İyi geç bakalım Ensar kardeş,otur sıraya." Diyip çekildi kenara.Bende Emre'yi alıp sınıftan çıktığım anda Eliz ve Tarık ile göz göze geldim.Eliz alkış tutarak yanıma geldi.

Nazlı Kuş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin