-12-

1.8K 130 14
                                    

Doğru mu yapıyordum bilmiyorum.
Normalde mantıkla çalışan bir beynim ve vücudum vardı.Ama şu an mantığı elemiş bir durumdaydım.

Baya baya Eliz'den hoşlanıyordum ben ve bunu çok mantıksız görüyordum.

Belki sözde kolay gelebilir ama senelerimiz gerçekten nefret ile geçti,ani duygu değişimi sanırım bir tek bana değişik geliyordu.

Bugün pazardı,dün Eliz ile kısa bir sohbetim olmuştu Deniz Cemre'ye ulaşamadığı için beni aramışlardı onun dışında iki gündür onu görmüyordum ve mesajlarına cevap vermiyordum,sanırım bugün de görmeyecektim üç gün olacaktı.

Yaptığım dengesizlik biliyorum ama elimde değil,Eliz ise bu dengesizliğe bir kulp bulmuyordu.Sanırım beni anlıyordu.

Eliz beni hep anlamıştı.Benim aksime.

Gelen mesaj ile hızlıca kafamı telefonuma çevirdim,hızlı çevirmiş olacağım ki boynuma keskin bir ağrı gelmesiyle hareketsizleştim.

Elim boynumda telefonumu açıp baktığımda gruptan olduğunu gördüm.

CEMREM= Elizler bu akşam bara gidecekmiş.

Eliz lafını görmemle ayağa kalktım.Ne demek bar biz daha 17 yaşındayız?

GÖKÇEM= Evet Numan abilerinin barına gidiyorlarmış, Tarık'ın abisinin mekanı.

EMREM= Oo kızlar manitaları bara satmışsınız, valla bilemedim bune gavatlık

BEN= Eliz benim manitam değil.

EMREM= Kırk yıldır dolandırıcıyım böyle oltaya geleni görmedim, sana dememiştim sen niye üstüne alındın ki akdkelslslsl

Sinirle gözlerimi kıstım görebilcekmiş gibi.

BEN= Üstüme alınmadım ya belirtmek istedim öküz insan.Ayrıca 17 yaşındalar nasıl giriyorlar bara

GÖKÇEM= Hayatım bar çocuğun abisinin, kundakta bebe olsa yine girerdi oraya.Ayrıca Eliz bizden bir yaş büyük 🤭

Nasıl ya o Eliz 18 yaşında mı?

HAKANIM= Tamam da bu bilgiyi alıp ne yapacağız biz şimdi?

CEMREM=Üf Hakan ruhumu emdin, bizde gidiyoruz tabiikide

Ne.

BEN= Ne

CEMREM=İTİRAZ EDENİN GÖTÜNE TOFAŞ KAPUTU SOKARIM.Nazlı sana geliyorum.

GÖKÇEM= Geçerken benide al yiğidim.

CEMREM= Tm aşko

Ben ne güzel bugünde onu görmeyecektim kafamı dinleyecektim arkadaş.Ayrıca barda neyin nesiydi.Hiç sevmiyordum öyle ortamları.

Gerçi daha önce hiç gitmedim ama yinede sevmeyeceğime eminim.

Kısa bir vakitten sonra kızların sesini bahçede duymamla salona gittim.Annem ve babam televizyon da yemek programı izleyip onları eleştiriyorlardı.

"Yemin ediyorum salak bu adam,salataya armut koymuş hala eleştiri kabul etmiyor yav." Babamın ağzı dolu konuşmasıyla ona döndüm.

"Armut mu?" Bahçeden Gökçe'nin sesiyle hepimiz ona döndük, arkasından Cemre de fırlamıştı.

"Oo kızlarım gelmiş, hoşgeldiniz yavrularım." Annemin şakımasıyla ona döndüm.Kızlarla kısa bir öpüşmenin ardından hepimiz salona oturduk.

"Bayadır gözükmüyorsunuz hayırsızlar."

" Valla Zeki amca okul yoğun işler çok." Cemre'nin konuşmasıyla kendimi gülmemek için zor tutmuştum.Ne okulu be.

Nazlı Kuş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin