-iyi akşamlar, çakmağınız var mı?-
Günaydın Güneş.
Az kalsın eşim olacak avrat ile beşik kertmesi çıkacaktım hatırlıyor musun?
Ben çok iyi hatırlıyorum.
Şayet o laftan sonra transa geçmiş bir şekilde iki dakika elimde kaşık annemin suratına tutulmuştum. En sonunda Arda'nın kulağıma nas suresi fısıldadığını hatırlıyorum. Sonra ayılıp elimin tersiyle ağzına vurmuştum.
Eliz'de benim gibi şok içerisindeydi ama sevgilimin nice oscarlık yetenekleri olduğundan dolayı kısa sürede halletmişti bu olayı içinde.
Ama ben öyle değilim ki arkadaş! Benim bir şaşırmam sindirmem sorular sormam veya çığlıklar atıp tepinmem gerekiyordu bu olaya.
Şimdi biraz dün akşama dönelim.
—-
Yemeklerimizi yemiş kahvelerimizi içmiş annemin ima dolu bakışları içerisinde Elizi odama atmıştım.Hala şok içerisindeydim? Nasıl bebeklikten beri tanışabilirdik ki?
"Bak bebeğim görüyor musun? Bizim kaderimiz ezelden." Eliz şifonyerimin üzerindeki fotoğraflara bakarken bir yandanda bunları söylemişti.
Oturduğum yatağımdan onu izliyordum "Hala şoktayım, ama güzel bir şok. Düşünsene hayatının aşkıyla bebeklik mazin var." Diyip kendisine bakmaya devam ettim,hülyalı bir şekilde.
O ise şifonyerden gözünü ayırıp bana bakmaya başladı, elini cebine koyup üzerime doğru yürümesiyle kafamla onu takip ettim.
Yanıma gelip çenemin altına elini koydu ve kafamı kaldırıp dudağımdan bir buse aldı.
"Benim hayatım sensin biliyorsun değil mi?" Dedi gülen gözlerle bana bakarken.
Birazdan gözyaşlarım fırlayacak gibi hissediyordum.
"Söylemesen bile hissettiriyorsun Eliz'im." Dedim parladığına emin olduğum gözlerimle ona bakarken.
Hızlı bir şekilde şifonyerimin yanındaki sandalyeyi alıp önüme koydu ve ters bir şekilde oturdu, kafa kısmına kollarını bağlayarak bana bakmaya başladı.
"Aramızda sorun yok değil mi?" Dedi bağladığı kollarına yaslanıp beni izlerken.
Kafamı salladım "Yok, şükür." Dedim bir elimi uzatıp yanağını sevdim.
Avucumun içini öptü kısaca.
Avucumun içi alev aldı sanki, somut olmasada bu bir gerçekti.
"Babam, bir daha bu konuyu açmayacak. Güzelce konuştum. O da yıllardır farkındaydı-.." durdu düşünür gibi yaptı ve devam etti "-..Azize ablam, devreye girdi ve babam ona çok düşkündür. Umursamıyor artık diyelim ve annem, seni çok sevmiş." Diyip kıkırdadı kısaca.
Yanaklarım saniyede kızarırken "Çok tatlı bir kadın, bende sevdim." Dedim gülümserken.
Suratıma bakıp gülümsüyordu, eğer karşısında ben olmasaydım yeni doğmuş bir bebeği izliyor derdim.
Bu hissiyat , benide bir bebeğe dönüştürmüştü.
"Buket durulmak zorunda, son yaptığının işlevi olmayacağını biliyordu aslında. Senin bana söylemeyeceğini düşündü herhalde." Dedi kaşlarını çatarken. "İlk seferde söylemedin gerçi." Diyerek bitirdi cümlesini.
Tekrar utanarak "Geç olsun güç olmasın hayatım ya." Dedim ayağımla yere daire çizerken.
Yaklaştı kokumu içine çekerek öptü "Ben seninle ne yapacağım ya." Diyip gülümsedi küçük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...