Sabır.
Şu an dilediğim tek şey sabırdı.Normalde her gün karşıma çıkan olayları şu an farklı gözle gördüğüm için deliriyordum.
Öncedende Eliz'i birileriyle konuşurken görüyordum ama bu sefer farklıydı.Ona karşı bir şeyler hissediyordum.Tamam buna kabulüm artık.
"Hop! Ona karşı bir şeyler hissetmiyorum diyip kıza cins cins bakamazsın kardeş.Orda bi dur derler adama!"
Öğle arasındaydık,yanımda Cemre ve Göknur vardı.Hakan ve Emre az önce okuldan kaçmışlardı maça gideceklerinden dolayı okulda değillerdi.
Cemre'nin cümlesiyle ona döndüm.
"Elimde olan bir şey değil.Öylesine bakıyorum ben hem."
Yalan.
Külliyen yalan.
Gözüme batıyor,şu an yanlarına gelen çocukla sohbet etmesi gözüme batıyor arkadaş! Hemde geçen sefer koluna dokunmuştu.
"Ya siktir git gerçekten çocuk muyuz biz.Aşıksın işte be."
"Höst yavaş lan!" Tamam bir şeyler hissediyordum bunu kızlara söyleyemesemde aşıkta değilim herhalde.
"Ne höstü be ne höstü,yavrum bu kız sana resmen demiş ki bayağı bir süredir sana yanıyorum kül olmuşum su döken olmamış?" Gökçe'nin konuşmasıyla ona döndüm.Onlara kısmen anlatmıştım ama bayağı süredir derken neyden bahsettiğini anlamamıştım.
"Bayağı süredir derken?" Gözlerimi Eliz'den alıp Gökçe'ye çevirdim.
"He,öyle yordum." Dediğinde ona 'aynen kardeşim' bakışı attım.
"Dökül."dediğimde ellerini pes eder gibi yukarı kaldırdı.
"Göknur bana, bu hislere alışmam için Eliz'den yardım aldım dedi."
Gözlerimi şokla açtım tekrar Eliz'e çevirdim.Yanındaki çocuk gitmiş yine serseri oturuşuyla bankta yayılmış ağzında bir kürdan gülümseyerek bana bakıyordu.
Kalbim çarptı yemin ederim bakma ya.
"Oha yani bu demek oluyor ki!" Cemre'nin yükselmesiyle ona döndüm.
"Cemre ne olur bağırma utancımdan banka sokacağım kendimi zaten."
Kahkaha attılar.
"Komik mi kahpeler?!" Diyip kalktığımda iki kolumdanda tutup oturttular.Kaşlarımı çatıp kollarımı bağladım.
"Oyy bizim Nazlımı Nazlı bir tanecik arkadaşımız,utanman veya gerilmen çok normal.Kim derdi ki üç ay önce kaşını patlattığın kıza duygusal bir şey hissedeceğini?"
Doğru söylüyordu.Üç ay önce kaşını patlatmıştım.Aklıma gelince ürperdim.
"Ve bugün sana demiş ki,kıskandığımda kışkırttım kavga ettim.Bu demek oluyor ki sadece kıskancından kavga çıkarmış."
Gökçe konuştuğunda ona döndük,sonra Cemre aklına bir şey gelmiş gibi yükseldi.
"Bir dakika ya! Bu kız sana hiç bir zaman ilk yumruğu atmadı! Hatta uzun bir süredir de sana adam akıllı karşılık vermiyor." Dediğinde ona 'ee' der gibi baktım.Devam etti.
"Bu kız sana aşık." Ona üfleyip önümü döndüm.
Eliz'e göz gezdirdiğimde Tarık ile konuştuğunu gördüm.
"Biz ne dersek diyelim,Eliz'den duymadığımız sürece hepsi tahmini şeyler olacak.Bence konuş." Gökçe'nin dediği şeylerle ona hak verdim.
Evet bir şeyleri itiraf etmişti ama her şey yalındı,üstü kapalıydı ve tembeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...