-18-

1.6K 106 47
                                    

-Bazı bölümler atlanıyor sanırım, okunma sayıları bölüm sırasına göre fizik,matematik kurallarına ters şekilde çünkü.Sizi seviyorum iyi seyirler-

Kapıdaki ikiliye bakıp Cemre'nin yanına gittim.

"Ne oldu Cemre." Dediğimde Cemre sinirle Deniz'e bakıp bana döndü.

"Eve geçince anlatırım,eve geçiyorum geliyor musun demek için geldim." Dediğinde Deniz kolumu tuttu.

"Beni dinlemiyor Nazlı, bir şey söylesene." Konuyu bilmiyordum ki! O sırada Eliz kollarını bağlamış düşünür bir eda ile ikisini süzüyordu.Sonra konuşmaya başladı.

"Ne bok yedin lan?" Deniz ona döndü.

"Hazal amınakoyayım, yine başladı." Dediğinde Eliz ofladı.

"Hala adını söyleyebiliyorsun sen!" Cemre'nin cırlamasıyla Deniz'e döndüm.Deniz tam konuşacaktı ki Eliz'in konuşmasıyla hepimiz ona döndük.

"İçeri geçelim, kapı ağzında konuşulmaz. Cemre, kardeşim diye demiyorum ama mutlaka mantıklı bir açıklaması vardır? Değil mi Deniz." Dediğinde Deniz ona hızla kafa salladı.

"Evet var, vallahi var! Ben o çiyan uğruna ilişkimi bitirmek istemiyorum." Deniz gerçekten üzgün duruyordu.Cemre onay ister gibi suratıma bakınca ona iki gözümü kapatarak onay verdim.

"Tamam." Dediklerinde Eliz'in yanına geçip elimi beline sardım, o da kolunu omzuma attı.

"Cemre üzgün olmasaydı çoktan kovmuştum." Demesiyle gözlerimi yüzüne çıkardım.

"Saçmalama istersen, kardeşin o."Gülüyordum.

"Yoo, kapı kulpunu götüne sokmadığıma dua etsin."

Tekrar gülmüştüm, salona geçip yan yana oturmuştuk. Hala elim belinde kafamda omzundaydı. O da sürekli öpüyordu zaten.

"Bitsin şu flörtlük." Demesiyle kafamı omzundan ayırdım.

"Ne sabırsızsın sen Eliz! Bir sene nasıl bekledin öyle?"

"Valla bilmiyorum ki, bende anlamadım. Ama bitsin hadi."Güldüm, mızmızcı çocuk modeline bürünüyordu bu konu açılınca. Tek benim yanımda böyle olması da beni ayrı mutlu ediyordu.

"Bitecek, bitecek. Az kaldı." Tam konuşacaktı ki sonunda salona giren Deniz ve Cemre ile toparlandım, ondan ayrılacaktım ki kollarıyla beni ahtapot gibi sarması bir olmuştu. Kıpırdayamıyorum!

Kıpırdayamadığım yerden konuşmaya başladım.

"Anlatmaya başlayın." Dediğimde Cemre toparlandı bu sefer.

"Hazal, ben Deniz'in yanına gittiğimde o şırfıntıyı yanında otururken gördüm. Üstelik elini tutuyordu!"
Durup Deniz'e baktı, devam etti.

"Yanlarına gittim, o salak kız gülüyordu Nazlı. Ağzını yırtacaktım az daha. Yırtmadım yumruk attım tabi, sonrada çekip gittim."diyip kollarını bağladıktan sonra koltuğa yaslandı.

"Şimdi sen." Deyip Deniz'e döndüm.Bu anı bekliyordu ki hemen konuşmaya başladı.

"Yemin ediyorum oturuyordum bir anda yanıma geldi,farkında bile değilim saçma saçma beni sevdiğini söyleyip elimi tuttu. Sen geldin o sıra Cemrem, ben yakar mıyım bizi o salak kız için."dediğinde Cemre yan bir göz ile ona baktı.

"Neden o sıra anlatmadın o zaman, neden elini çekmedin Deniz!"

"Sen gelmeden üç saniye önce tutmuştu, senide öyle görünce anın şokuyla ağzım tutuldu."

Nazlı Kuş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin