- Eliz naneleri konusunda açıklama yapacak, iyi yolculuklar-
Kahvaltı masasındaki zeytinleri izliyordum, belki bir umut bana yardımcı olurlardı diye.
Bugün nasıl davranmam nasıl tepki vermem gerektiğine dair hiç bir fikrim yoktu. Sanırım zeytinde yardım etmeyecekti.
"Nazlı, tamam zeytin sevmiyorsun da düşmanınmış gibi bakmasan mı yavrum?" Babamın sesini duymamla birlikte irkilip gözlerimi ona çevirdim. Ağzına yeni atmış olduğu salatalığı ben ona bakınca çiğnemeyi bırakmıştı.
"Babayada düşman gibi bakılmaz, ayıp." Diyip ağzındakini çiğnemeye devam etmişti.
"Nazlı iyi misin kızım harbiden? Durgunsun sen bir." Annemin sesiyle ona dönmüşken Ardada konuşmaya başlamıştı.
"Evet bu sabah uyanmayınca beni yastıkla boğmadın abla? Hayır istediğim bir olay değilde, eksik hissettim." Diye bitirmesiyle bu sefer ona döndüm.
Nazlı konuşman lazım şu an.
"He! Yok, yorgunum ya. Ondan öyle oldu." Dememle birlikte Arda hariç herkes kafasını usul usul sallamıştı. Arda ise gözlerini kısmış bana bakıyordu.
Şeytan.
"Sınav haftası tabi yorulursun annecim." Diyen annemle kafamı usulca salladım, Ardadan göz temasımı kesmeyerek.
"Evet anne, sınav haftası zor."
"Okuluna nasılda düşkün canım ablam." Diyip sertçe çatalını salatalığa batıran Arda ile gözlerimi daha da kıstım.
"Sana da çok düşkünümdür Ardacım." Diyip bende çatalımı sert bir şekilde zeytine batırdım. Zeytin sevmesemde mecbur racon gereği ağzıma attım.
"Bu konudan nasıl gerilmeyi başardınız siz?" Diyen babamla göz temasımı kesip ona bakmaya başladım. İkiside gözlerini açmış bize bakıyordu.
"Neyse ebeveynlerim, ve evlatlık. Doydum ben bugün kızlarla dışarı çıkacağım." Diyip masadan yavaşça kalktım. Sırayla herkesin kafasından öpüp odama doğru geçtim.
Telefonumu yatağımın üstünden aldım, mesaj veya arama yoktu. Ben aramalımıydım? Grup sohbetine girip bizimkilere danışacaktım, beş beyin bir beyin ederdik belki.
Hızlıca whatsappa girip 'Delü lan bu' adlı gruba girdim.
Ben= Selamun aleyküm, Eliz aramamış arayayım mı ben?
Çok geçmeden takır takır cevap gelmişti.
Cemrem= Ara bence
Gökçem= Ara niye bekliyon
Hakanım= Mesaj at
Emrem= Öncelikle aleyküm selam, götünde kurt mu var bekle işte
Ben= 3e 1, kaybettin Emre
Emrem= Ben kaybetmem aslanım, kazanmak istemiyorumdur
Hakanım= Hassiktir lan oradan kupona kaç gitti
Emrem= 200 gitti devrem ya
Cemrem=Oho bu grubun dişilliği bozuluyor ama
Emrem= Cemre sen demedin mi net 2-1 diye amk
Gökçem= foton gitti cemo
Emrem=Aynalı kemer olmazsa ben gelin gitmem
Hakanım= Ne alaka amk
Gruptaki saçma mesajları okumayı bırakıp rehbere doğru elimin gitmesiyle aniden kalbim hızlı atmaya başlamıştı. Daha kızın düşüncesi kafama girdiğinde kalbim hızlanıyordu. Aşığım buna ben aşık!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...