-35-

1K 93 44
                                    

-Aha uyuyan dev uyandı, iyi seyirler-

"E uyanın artık!"

Güm!

"Tatilin ilk günü diyede böyle uyunur mu?" Uyku mahmuru varla yok arası annemin sesini seçmemle kaşlarımı çattım.

"Bir de genç kız olacaklar anne." Arda'nında sesini seçmemle sinirle gözlerimi açıp kapıya doğru baktım.

Annem odada yere düşen eşyaları toplayarak bize söylenirken, Arda kollarını bağlamış kapıya yaslanmış şekildeydi. Göz göze geldiğimiz an kapıdan tüymesiyle anneme döndüm.

"Saat kaç, günaydın." Diyip Didem'e baktım. Hala uyuyordu.

Kıyamet kopsa uyanmaz.

"Elinden düşürmediğin telefonuna baksana!"

Anne sana papatya çayı öneriyorum, bu nasıl bir sevimliliktir.

"Ne oldu sabah sabah anlamıyorum ki." Diyip ayaklarımı yere sarkıttım.

"Anne olunca anlarsın." Dediğinde kapıdan çıkmış ve odadan gitmişti, konuyu buraya nasıl getirdin?

Elime telefonumu alıp saatin öğle vaktini geçtiğini görmemle gözlerimi açtım, mecbur dün sabahlamıştık. O kadar konu vardı az biraz anlatmıştım Didem'e.

Eliz'den gelen mesajın bildirimiyle heyecanla sohbetine girmiştim. Neden görmeden Eliz diyebiliyorum? Çünkü bildirim sesi farklı, bunu sadece aşıklar bilir.

Eliz=Günaydın çiçeğim. 09:34

Eliz= Gün aysın artık çiçeğim? 11:35

Eliz= Yavrum iyi akşamlar 13:04

Mesajlarına kıkırdayıp elimi klavyeye daldırdım.

Ben= Günaydın sevgili sevgilim

Çok geçmeden çevrimiçi olmasıyla sohbette beklemeye başladım.

Eliz= Günümüz aymasın mı artık be birtanem? Hadi sinemaya gidelim.

Bune hız yiğidim?

"Günay la kuzi." Gelen ses ile irkilip arkamı dönmemle aynı zamanda irkilen kuzenimle göz göze geldim.

"Salak, unuttun mu beni ne korkuyorsun?" Diyip doğrulmasıyla gözlerimi kıstım.

"Boşluğuma gelmiş, günaydın best kuzen." Diyip telefonuma geri döndüm.

Ben= Didem geldi, kuzenim didem.

Eliz= O da gelsin, çağıralım tayfayı. Ben yalnız başımıza kaldırttırırım bizi :)

Gündüz niyetine bu libido?

Ben= Tamam olur ben bir gruba yazayım 🤭

'Hem ayranımız döküldü hem de tatsız olaylar yaşandı' adlı gruba girip mesajımı yazmaya başladım.

Ben= Gençler, bugün sinema. Eşlerimizle.

Cemrem= Bizi iptal edin, Denizle plan yapmıştık yanınıza sonra uğrarız.

Gökçem= Bize uydu.

Hakanım= Eşim yok

Emrem= Yeşil hırkam sende mi la hako

Ben= Hakanım, gel olsun Didem'de var

Emrem= KAÇTA ÇIKALIM?

Gökçem= Şerefsizliğin tanımı bu çocuk

Mesajlara gülüp Eliz'e onay dolu bir mesaj atıp artık kuzenime haber vermem gerektiğini anlayıp kendisine doğru döndüm. Pencereden dışarıya dönük bir şekilde uyku sersemi hayatı sorgular gibi bakışlar atıyordu.

Nazlı Kuş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin