-3 günlük izin bölümü-
Evet günlerden pazartesi.Her şey güzel ,yanımda Cemre uyuyor arka masamda Gökçe telefonla oynuyor.
Emre çapraz masamızda uyuyor.Ama Göknur yok.
Göknur olmadığına göre Eliz'de yok.
Bugün kendi okullarına geçmişlerdi.Arada bir pürüzler çıksada Eliz ile barıştığımızdan beri neredeyse hiç kavga olmuyordu.Ne de güzel anlaşıyorduk neden gittiler ki.
Gerçi gitmiş sayılmazlar sonuçta bahçelerimiz ortaktı sadece farklı binalardaydık.
Yinede özledim galiba.
Kendisinden üç gün süre istemiştim ve inanın hangi kafayla hangi planla bunu istemiştim bilmiyorum.Ağzım rastgele konuşmuştu sadece.Her zaman ki gibi.
Çıkış zili çalmasıyla çantamı toparladım toparlarkende yanımdaki Cemre'yi dürtüyordum.
"Ha." Değişik sesler çıkaran arkadaşıma göz ucuyla baktım.Ağzında salya ağzı gözü yamulmuş tek gözüyle bana bakıyordu.
"Uyan, balık vakti."
"Ne balığı amınakoyim ya." Dediğinde kafasını diğer tarafa döndürüp tekrar uyumaya başladı.
Tekrar onu dürttüm.Uyanmayınca sıkıntı ile ofladım.
"Deniz hoşgeldin kanki."Dememle aniden fırlayıp ayağa kalktı,ben bile bu derece olacağını düşünmemiştim.
"Hani!" Etrafa saf saf bakıp Deniz'i göremeyince sinirle bana döndü, ellerimi kaldırdım.Gökçe kahkaha atıyordu.
"Ne yapayım uyanmıyordun,okul bitti ayrıca." Dediğimde gözlerini devirdi çantasını sırtına attı.
Emre'de uyanmış olacakki yanımıza gelmişti,hep beraber sınıftan çıkıp Hakan'ı aldık.
"Dersler zorluyor abi beni ya." Hakan'ın konuşmasıyla ona döndüm.
"Hangi ders zorluyor seni?"
"Fizik ya, bir bok anlamıyorum."
"Hakanım valla fiziği şu dünyada bir tek fizik hocaları anlıyor,onlar zamanında nasıl anlamış oda bilinmiyor."
Haklıydı Emre,fizik bence dünyanın en zor dersi.
"Sınavlarda Taner'den yardım alırız onun fiziği iyiydi." Cemre ortaya güzel bir fikir atınca hepimiz onu onayladık.Bu sene kritik değildi evet ama kritik seneye bizi hazırlıyordu.
Okuldan çıktığımızda Deniz'i görmemizle hepimiz bir kafa selamı verdik.
"Cemreyi kaçırıyorum bugün arkadaşlar izin varsa." Dediğinde güldük.
"Sorun yok enişte."
"Hayırlı işler."
"Cumayı kaçırma enişte." Hep bir ağızdan konuşup aşıkları yollamıştık.Çok tatlılardı.
Okul bahçesinden dışarı adım attığımızda köşede Tarık ile Eliz'i sigara içerken gördüm.
Onlarında bizi görmesiyle gerildim,kafalarıyla selam verdiler.Eliz bana baktı ve kafasını eğdi,şarkı mırıldanmaya başladı.
"Hasretinle yandı gönlüm-.."
Yürürken hala ona bakıyordum ama o bana bakmıyordu.Çünkü bana söz vermişti ve üç gün bekleyecekti.
Sözünün eri.
"Aranız mı bozuk yoksa şu üç gün muhabbetinden dolayı mı böyle yapıyor?" Gökçe'nin sorusuyla ona döndüm.Emre ve Hakan da konuşmayı bırakmış bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...