-Bu yazar niye hep geceleri bölüm atıyor yav? İyi seyirler-
"Kızım sen kafayı yemişsin." Diyen arkadaşıma göz ucuyla baktım. Dün ki olaydan bahsetmemle birlikte bu konu hakkında yorumlar yapmaya başlamıştık.
"Merak ediyorum, hem öyle bir şey yok biliyorum." Dediğimde Gökçe arka taraftan kafasını bize uzatmıştı, normalde pozitiflik basan kız şu an 'p' harfinin yanından bile geçemiyordu.
"Kızım, Eliz ağzına sıçar diye yorumladım bunu ben."
Neden ağzıma sıçsın ki? Böyle bir olay yoksa eğer damarını zorlayan bir durum da olmazdı.
"Aynen öyle, Mercan ile konuştuğun için ağzına sıçar, Mercanın başına ne geleceğini hayal dahi edemiyorum."Demesiyle hafiften tüylerim dikenleşmişti.
Demiştim ya Elizden herkes bir 'tırsardı'. O herkesin içine artık bende girdim sanırım, 10 saniye önce.
"Çocuklar diğer ders sınavınız var, sohbet etmeyin sınava çalışın." Diye ikaz eden Din hocamız ile önüme döndüm. O sırada sıramıza yaklaşan Emre ile elime kalemi alıp çevirmeye başladım.
"Haçlı seferlerini soracakmış lan, din dersi dediğin peygamberin kim kitabın ne değil midir arkadaşlar?" Diyen Emre'ye hak verdim.
Yarıyıl tatiline yaklaştığımızdan ilk dönem sınavları başlamıştı, ne bir çalışma yapmıştım ne de bununla alakalı bir isteğim olmuştu zaten.
"Ben ne yapıyım oğlum?" Diyen Gökçe ile Emre elini ona uzattı, Gökçe biraz dinsiz bir arkadaşımızdı.
"Öncelikle kelime-i şehadet getiriyorsun, sonra abdest alabiliriz. Üç ağıza üç bur-.." Konuşmasını kesen şey Gökçe'nin eliyle koluna vurma sesiydi.
"Sus Emre, sus."
Emre bizden ekmek çıkaramamış olacaktı ki sıramdan bir kağıt ve elimdeki kalemi alıp hocanın yanına gitmeye başladı, 'selamun aleyküm hocam' diyerek söze başladığını görmüştüm. Bu çocuk iflah olmaz arkadaş.
"Ben sınavı mı düşüneyim Elizi mi ya?" İçimdeki düşünceyi dışa vurmamla birlikte kızlar dudaklarını büzdüler düşünme edasıyla.
"Şimdilik şu Eliz mevzusunu arka plana at, sınavı atlatalım. Öğle arasında konuşuruz."
"Öğle arasında Eliz yanıma gelecektir." Dediğimde Cemre konuşmaya başladı.
"İşim var kızlarla dersin, amınakoyayım kız tuvaletinde de saklanamıyoruz seçtiğin cinsiyete sıçayım." Demesi ile ona gözlerimi kıstım.
"Neyse hallederim ben, şu soruya bak bundan çıkabilir."
"Nazlı felsefe kitabına bakıyorsun, çaktırmayayım dedimde burama kadar geldi." Demesi ile eş elini alnına götürmüştü Cemre.
"Kafam karışmış ya, tamam say islamın şartlarını." Dediğimde takır takır saymaya başlamıştı Cemre.
Sanırım bir işe girişmiştim ama, o işin sonunu tahmin edemeyecek kadar karışık bir işti bu.
-
"Gökçe benden nasıl yüksek alabildin amınakoyim? Ben daha dinli değil miyim lan?"
"Tarih sınavında ecnebi olduğumu, din sınavındada hristiyan olduğumu kesinleştirdim arkadaşlar." Diye konuşan arkadaşlarıma bir bakış attım.
"Sorular kolaydı be abartmayın." Diyen Gökçe'ye hak verdim. Sınav zaten 20 dakika sürmüştü, diğer kalan dakikalarda da herkesin kağıdına bakıp notunu söylemişti hoca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Kuş (GxG)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- Eliz Yücetürk. İki devlet lisesinin yan yana olmasından daha kötü bir şey varsa o iki lisenin birbirine duyduğu nefrettir. Bu bir gxg kitabıdır. -Küfür içerir- -Uyuşturucu maddeler ve alkol kullanımı olabilir- -18 yaş altı için uygun d...