--De ce mă suni? Brick a răspuns scurt la apel.
(--Când nu ești în fața mea, îndrăznești
să-mi vorbești cu o voce ca asta, Brick?) vocea lui Day a sunat la telefon.--Fie că ești în fața mea sau la spatele meu, o să-ți vorbesc așa. Atunci de ce ai sunat? Nu l-ai sunat chiar acum pe fratele tău? a întrebat el.
(--De unde ai știut că l-am sunat pe fratele meu?) l-a întrebat Day.
--Ei bine, mănânc cu fratele tău și cu grupul meu, spune Brick.
(--Te-ai așezat să mănânci cu fratele meu? Asta înseamnă că și prietenul tău Gear este acolo!) spuse Day cu voce tare.
--De ce strigi... ei bine... ei bine... deci... mai am ceva de spus, a spus Brick.
(-Ce!?) a întrebat Day brusc.
— Fratele tău și Gear... spun că s-au întors împreună, spuse Brick, pregătindu-se să îndepărteze telefonul de la urechi pentru că credea că Day va fi cu siguranță supărat.Dar, în mod neașteptat, nu se auzi nici măcar un murmur slab din partea lui.
--Hei, Day... hei... ești șocat de moarte? mormăi Brick.
(--Tu ești cel care o să moară... nu am de gând să te iau azi, ci mă întorc în apartamentul meu , a spus Day cu o voce calmă.
--Nu o să mă iei, așa că de ce nu pot să merg acasă? a întrebat el imediat.
(- Când te întorci la apartamentul meu, faci duș și te îmbraci. Când îmi termin afacerea, vin să te iau) Day nu a răspuns la întrebarea lui, dar dacă o spune așa, Brick știe că Day cu siguranță nu ar face-o.... nu-l lăsa să se întoarcă la casa lui.
--Deci, cum să intru în camera ta, fără chei sau fără card? a întrebat Brick, enervat.
(-Du-te la biroul administrativ i-am rugat să facă un card de rezervă, îi sun și îi anunt din timp că mergi) a mai spus Day.
— Da, răspunse el inevitabil.
Atunci Day este cea care închide .
--Ce e în neregulă cu el? Dacă vrea să încheie apelul, ar fi trebuit să-mi spună mai întâi. De ce trebuie să fie implicată viața mea cu cineva ca el? a mormăit el înainte de a se așeza din nou să mănânce cu prietenii lui .
Brick mergea cu Four, dar Four l-a târât pe Brick să-l urmeze pe Gus împreună. Four și Gus s-au ciocnit ușor, înainte ca Gus să fie târât de prietenul său.
--De ce îți place să-l tachinezi atât de des, Four? a întrebat el curios.
-- Nu e nimic, sunt doar obsedat de el, e doar un diavol, nu mi-e frică de el sau de nimeni , a spus Four.
--Dar cred că îți bați prea mult joc de el. La ce te gândești? s-a prefăcut că întreabă.
--Nu trebuie să știi. Apropo, hei, cu ce fel de femeie te-ai dus, ticălosule bolnav, ui....ți-e gâtul plin de urme. Four a schimbat subiectul, când a auzit ce se spuse Brick și-a acoperit repede gâtul cu cămașa.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...