//În timp ce mă îndreptam spre baie, am auzit un sunet slab de hohote. Tremuram de frică, dar trebuia să știu. Era cineva în baie? Când mi-am făcut curaj, am întins mâna spre clanța de la baie. Încă auzeam plânsetele venind de cealaltă parte a ușii. Mi-am ținut respirația pentru că eram îngrozit//
Brusc!!
- Ahhhhhhhhhhhhhhhh, țipătul a răsunat când mâna cuiva i-a atins umărul, surprinzându-l.
— Ce dracu e în neregulă cu tine? Vocea aprigă a lui Day răsună.
Brick, care stătea acum pe podea, îmbrățișând o pernă, ridică privirea.
- La naiba, Day. Nu te furișa pe mine așa. Am crezut că ești o fantomă. M-ai speriat , mormăi Brick, simțindu-se ușurat.
- Ești nebun? Ți-e frică de fantome, dar încă te uiți la The Shock? întrebă Day.
După ce a terminat de duș, și-a schimbat hainele și a intrat în sufragerie. Îl văzu pe Itt stând pe canapea, îmbrățișând rigid o pernă. Se uita la The Shock. Așa că s-a dus să-l bată pe umăr să meargă să facă un duș.
- Vreau să mă uit la asta. E bine. Vino așează-te și urmărește-l cu mine , a spus Brick în timp ce se așeza pe canapea și îl trăgea de braț pe Day să se așeze lângă el.
-Du-te să faci un duș, acum. E târziu , a spus Day.
— Stai puţin. Lasă-mă să mai ascult o poveste, mai întâi, spuse Brick, implorând.
Day scoase un oftat mic înainte de a se așeza lângă Brick. Brick se apropie repede de Day. Toată atenția sa a fost pe ascultarea poveștilor oamenilor care au văzut fantomele localnicilor. S-a uitat până a auzit povestea încă o persoană. Day se întoarse să se uite la Brick
-Povestea s-a terminat. Du-te să faci un duș , a încercat Day să urmărească silueta subțire să meargă să facă un duș.
— Brick epetă Day când văzu că el nu se mișca.
-Mă duc , a făcut bofă Brick, dorind să continue să-și urmărească emisiunea. Se ridică și merge spre dormitor.
- Uh... Day.. silueta subțire, care a intrat deja în cameră, se aplecă pentru a-și striga iubitul.
-Ce?
Day se întoarse să întrebe. Brick zâmbi nervos.
— Poți să mă aștepți în fața băii? spuse Brick cu o voce înăbușită. Day și-a ridicat ușor sprânceana.
-Nu-mi spune că ți-e frică de fantome , a întrebat Day înapoi. Brick dădu încet din cap.
— Brick ești copil?
Day spuse răspicat despre Itt fiind atât de speriat de fantome încât nici măcar nu putea să facă un duș.
- De ce te plângi că trebuie să stai în fața băii pentru mine? Dacă nu stai și mă privești, nu voi face un duș. Mă duc să dorm așa a încercat să negocieze Brick ..Day scoase un oftat mic.
- Grăbește-te și pleacă. Nu fugi și nu te strecura sub duș , a spus Day în timp ce se uita în dormitor pentru a-l urmări pe Brick .
Silueta subțire a zâmbit larg când Day a fost de acord să facă ceea ce îi ceruse.
- Dacă te strig, trebuie să-mi răspunzi. Nu pleca nicăieri ,i-a spus Brick lui Day înainte de a intra în baie.
— Da, știu, răspunse Day încet. Brick intră în baie cu liniște sufletească.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...